شناسهٔ خبر: 67836618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سیاست گذاری ائمه جمعه سمنان:

۱۹ پایگاه نماز جمعه در استان سمنان وجود دارد

سمنان- رییس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان از فعالیت پایگاه‌های نماز جمعه در ۱۹ شهر استان خبر داد و گفت: پیشکسوتان و فعالان این پایگاه‌ها در هفته جاری تقدیر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محسن فاطمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه عبادی و سیاسی و مردمی است، تاکید کرد: ۱۹ شهر استان سمنان دارای پایگاه نماز جمعه بوده و هر هفته این نماز عبادی و سیاسی در این شهرها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی را در هفته جاری به واسطه فرا رسیدن سالگرد نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تاکید کرد: تجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های امامان جمعه فقید استان یکی از برنامه‌های محوری این روزها است.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه بزرگداشت شهید آل هاشم و شهدای خدمت دیگر برنامه‌ای است که در این ایام برگزار می‌شود، بیان کرد: حضور مردم شهید پرور استان را در این مراسم خواهیم داشت.

فاطمی نیا با بیان اینکه نکوداشت و تجلیل از برگزار کنندگان نماز جمعه و امامان گذشته سابق شهرهای استان سمنان از دیگر برنامه‌های محوری این ایام است، تاکید کرد: تجلیل از مسئولان ستادهای نماز جمعه و فعالان ستادهای سراسر استان از دیگر برنامه‌های محوری این ایام است.

وی با بیان اینکه خادمانی در استان سمنان وجود دارد که بیش از چهار دهه در این سنگر فعالیت دارند لذا برنامه داریم که از این افراد به صورت ویژه تقدیر کنیم، افزود: برنامه‌های تبیینی با هدف نمایش اهمیت نماز جمعه از دیگر برنامه‌های ما برای ایام سالروز نخستین نماز جمعه کشور در استان سمنان است.

نظر شما