شناسهٔ خبر: 67835700 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتفاق جالب: برادر پوگبا به باشگاه کانته پیوست!

فلورنتین پوگبا، برادر پل پوگبا، به باشگاه رویال اکسلسیور ویرتون پیوسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این باشگاه که در دسته سوم بلژیک قرار دارد، توسط انگولو کانته، بازیکن ملی‌پوش فرانسوی، خریداری شده است. کانته سال گذشته این باشگاه را خریداری کرد و اکنون با جذب فلورنتین پوگبا، یک انتقال مهم را در بازار نقل و انتقالات انجام داده است.

فلورنتین پوگبا، مدافع میانی ۳۳ ساله، که سابقه بازی در باشگاه‌های آسه و سوشو در فرانسه را دارد، به ویرتون پیوسته است تا تجربه خود را به این تیم بیاورد. او در طول تابستان با این باشگاه تمرین کرده و قرار است با تجربه ۳۰۰ بازی حرفه‌ای خود (نزدیک به ۷۰ بازی در لیگ ۱ و ۱۴۰ بازی در لیگ ۲) به ویرتون کمک کند.

2058476

این انتقال برای ویرتون یک گام بزرگ محسوب می‌شود، زیرا این باشگاه به دنبال بازگشت به سطح بالای فوتبال بلژیک است. فلورنتین پوگبا که سابقه بازی در تیم‌های مختلفی از جمله تیم‌های ترکیه، آمریکا و هند را دارد، اکنون به دنبال احیای حرفه خود در بلژیک است.

کانته پیش از این درباره خرید باشگاه رویال اکسلسیور ویرتون گفته بود:«من افتخار می‌کنم که مالک این باشگاه هستم. ما می‌خواهیم با کارهایی که انجام می‌دهیم تیم را به موفقیت‌های بزرگی برسانیم و به سطوح بالاتر برسیم.»

برچسب‌ها:

نظر شما