شناسهٔ خبر: 67835110 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نماینده اراک هر سال مشکل درست می‌کند!

جنجال در‌ هرمزگان: سالن دردسرساز ایران!

باشگاه فولاد هرمزگان با انتشار بیانیه‌ای، اقدام کادرفنی تیم ایرالکو اراک را پس از ترک زمین در دیدار امروز زیر سوال برد و فرار رو به جلو خواند

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از حواشی به‌وجود آمده در دیدار فولاد هرمزگان و ایرالکو اراک از هفته‌ سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که منجر به ترک زمین نماینده اراک شد، دقایقی پیش فولاد هرمزگان طی یک بیانیه رسمی نسبت به ترک زمین ایرالکو اراک واکنش نشان داد‌

*در ادامه بیانیه باشگاه فولاد هرمزگان را می‌خوانید؛

در حالی که هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در حضور پرشورهای هرمزگانی در سالن فجر بندرعباس برگزار شد که بار دیگر نماینده اراک که هرساله در بندرعباس به دنبال بهانه‌جویی و به حاشیه بردن مسابقات است، اقدام به حرکات جنجالی و ایجاد حواشی مختلف کرد.

در حالی که به گواه مدیر تیم اراکی، از شب گذشته دور تا دور سالن فجر بندرعباس با پوشش‌های پلاستیکی پوشانده و تمامی کولرها روی دمای ۱۶ درجه تنظیم شده بود، به دلیل زلزله ۴/۷ ریشتری در شهرستان بندرعباس در ساعت ۱۷:۳۵ ( به نقل از سایت زلزله نگاری دانشگاه تهران ) و قطعی برق منطقه به صورت سراسری برای ۱۵ دقیقه برق قطع شد که به دستور فرماندار بندرعباس در اسرع وقت این قطعی برطرف شد.

در خلال بازی از سوی یک تا دو بازیکن اراکی بارها به سمت هواداران ناسزا گفته شد که در این خصوص بارها هواداران خویشتن داری کرده و سعی در آرامش داشتند اما پس از برخورد ناجوانمردانه و عمدی از سوی بازیکن تیم اراکی با ابوالقاسم عروجی که منجر به شکستگی سر و جراحت وحشتانک این بازیکن شد که بازهم شاهد بی‌ادبی و ناسزا‌گویی بازیکن اراکی به سمت هواداران بودیم.

2058361

پس از این ماجرا ناسزاگویی نیمکت اراکی که از شکست ۴ بر یک تیم خود تا اواخر نیمه نخست ناراحت بودند به سمت هواداران ادامه داشت که پس از اعتراض هواداران، تیم اراکی در فراری رو به جلو به سمت نیمکت رفته و علی‌رغم دستور داور و نماینده فدراسیون برای برگشت به زمین امتناع کردند.

امیدواریم این حرکات تاریخ انقضا‌دار که جایی در فوتسال ندارد تمام شده و این‌چنین فرار رو‌به‌جلو سبب لکه‌دار شدن وجه هرمزگان و هرمزگانی‌های مظلوم اما پرشور نشود.
در پایان از کمیته فوتسال و انظباطی فدراسیون فوتبال می‌خواهیم برای یک‌بار به این‌چنین رفتارهای به دور از اخلاق ورزشی و حرفه‌ای پایان دهند.

گفتنی است، این دیدار تا پیش از ترک زمین کردن ایرالکو اراک، با نتیجه چهار بر یک به سود فولاد هرمزگان در جریان بود.

2058362

نظر شما