شناسهٔ خبر: 67834715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ستاره جوان سپاهان: غیبتم با اجازه باشگاه است

وضعیت مبهم ترنسفر بعدی لیگ ایران!

محمدجواد حسین‌نژاد با انتشار یک استوری طولانی به سکوتی که این روزها درباره سرنوشتش در فصل آینده وجود دارد، پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌‌سه"، با وجود جدایی قطعی نفراتی همچون شهریار و رامین رضائیان که باشگاه برای جانشینی آنها بازیکن جذب کرد یا درصدد پیدا کردن جایگزین است، هنوز وضعیت محمدجواد حسین‌نژاد مشخص نیست. این در شرایطی است که حسین‌نژاد از روز اول یکی از غایبان بزرگ تمرین سپاهان بوده و در اردوی ترکیه نیز حضور ندارد تا نگرانی هواداران این تیم افزایش پیدا کند.

حسین‌نژاد پیشنهاداتی برای حضور در فوتبال اروپا دارد ولی عدم حضور او در تمرینات شرایط او را ممکن است در صورت ادامه حضور در سپاهان با خطراتی مواجه کند که تمام این ابهامات سبب شده تا پس از چند هفته سکوت این باشگاه و خود حسین‌نژاد، پدیده فصل گذشته فوتبال ایران اقدام به انتشار یک استوری کند و به تشریح وضعیت و نگرانی‌اش بپردازد.

2058356

متن استوری حسین‌نژاد به شرح زیر است:

«هواداران عزیز سپاهان امیدوارم که حالتون خوب باشه. شما حق دارید که نگران آینده باشگاه باشید ولی این منصفانه نیست که براساس خبرهایی که صحت نداره و غیرواقعیه قضاوت کنید. من 6 ساله که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم و 3 ساله دیگه هم قرارداد دارم. الان که در تمرینات حضور ندارم با رضایت باشگاه بوده و هیچ قصدی از فشار آوردن به باشگاهمو ندارم. در فصل گذشته برخی مشکلات برای من و خانواده‌ام به وجود اومده بود که سعی کردم بدون اینکه چیزی بگم با باشگاه صحبت کنم ولی بعضی از افراد هیچ اعتنایی نکردند. این در صورتی بود که من و خانواده‌ام سختی‌های زیادی و در اون تایم تحمل کردیم و من همانطور که گفتم به خودم اجازه ندادم که این حرف‌ها به بیرون از باشگاه بره. و حتی مشکلات دیگه‌ای که از شما هواداران عزیز از آن بی‌خبرید. اولین باری که با پیراهن سپاهان در لیگ برتر بازی کردم هیچوقت یادم نمیره که مربیان و هم تیمی‌های عزیزم چقدر هوامو داشتن و شما هواداران عزیز و دوست‌داشتنی که با حمایت‌های بی‌نظیرتون منو به این جایگاه رسوندید تا به آرزوم برسم. پس این به دور از انسانیته که بخوام حرمت و احترام شما هواداران محترم و عزیزو که این همه از من حمایت کردید رو بشکونم و بخوام کاری کنم که شما رو دلسرد کنم چون با این کارا خودمم که ضربه می‌خورم.»

2058355

اما مهم‌ترین بخش استوری حسین‌نژاد در جمله پایانی مطرح شده که بار دیگر بر توافق دوجانبه برای مشخص شدن سرنوشت این بازیکن تاکید شده است:

«اینا رو گفتم که بگم من به باشگاه متعهدم و هر تصمیمی که گرفته میشه از رضایت دو طرفین خواهد بود.» 

گفتنی است حسین‌نژاد که تا سه سال دیگر تحت قرارداد سپاهان قرار دارد، در صورتی قادر به جدایی خواهد بود که باشگاه خواهان او بتواند مبلغی که مورد نظر باشگاه سپاهان قرار دارد را پرداخت کند و این در شرایطی است که مبلغ مشخصی در قرارداد این بازیکن برای جدایی ذکر نشده و باشگاه سپاهان این موضوع را منوط به تشخیص خودش بسته به میزان آمادگی و ارزش حسین‌نژاد در بازار کرده است.

نظر شما