شناسهٔ خبر: 67833781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تولید یأس و ناامیدی راهبرد دشمن است

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: دشمن با تولید یأس و ناامیدی تلاش می‌‌کند تا نسل جوان و نوجوان را نسبت به آینده کم توجه جلوه دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار غلام عسگر کریمیان عصر پنج‌شنبه در نشست هماهنگی اجلاسیه شهدای غریب اسارت در اردبیل اظهار داشت: امروز جهاد اکبر توجه به تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در قالب جهاد تبیین است تا ما بتوانیم دستاوردهای نظام اسلامی را به درستی و شایستگی بازگو کنیم.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با ابزارهای مختلف رسانه‌ای، تبلیعی و مؤلفه‌های دیگر تلاش می‌کند تا همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را بی‌ثمر و بی‌نتیجه نشان داده و نوعی خوف، ترس و ناامیدی را در بین افراد مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان تسری دهد.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس و آزاده سرفراز هشت سال جنگ تحمیلی گفت: راهکار مقابله با این تهدید دشمن روشنگری از سنگرهای مختلف و بیان حقیقت است تا امیدآفرینی به آینده انقلاب و نظام را شاهد باشیم و این رمز پیروزی و تداوم انقلاب و مردمی کردن مسیر در پیشرفت و توسعه روزافزون است.

کریمیان افزود: در این شرایط حساس که دشمن برنامه‌ریزی متنوعی را برای منحرف کردن نسل آینده تدارک دیده، پیشکسوتان و دلسوزان نظام اسلامی باید پای میدان بیایند و حقایق را به ویژه زوایای مختلف دوران دفاع مقدس و مجاهدت رزمندگان را بازگو کرده تا بسیاری از واقعیت‌ها برای نسل آینده قابل فهم و درک باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دوران اسارت سخت‌ترین روزها را سپری کردیم اما در این اسارت تمام تکیه و امیدمان به عنایات خداوند و اهل بیت(ع) بود و سعی می‌کردیم اردوگاه‌های مخوف ارتش بعث عراق را با رفتارهای زینبی، حضرت امام سجاد (ع) و الگوهای راستین ائمه اطهار سپری کنیم.

فرمانده سابق لشکر عاشورا اضافه کرد: در مقابل همه فشارها و سختی‌ها که روحی و جسمی به اسرا وارد می‌شد، هرگز اجازه ندادیم تا در برابر خواسته دشمن سر خم فرود کرده و بخواهیم دشمن شادکن باشیم.

کریمیان بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران غربت اسارت فرصتی مناسب است تا زمینه برای بازگویی خاطرات آنها فراهم آید تا نسل آینده بیشتر با ابعاد مختلف این مجاهدت و سرافرازی آشنا شوند.

انتهای پیام/131/

نظر شما