شناسهٔ خبر: 67833296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه فریدونکنار:

فریدونکنار فاقد پارک بانوان است

فریدونکنار - امام جمعه فریدونکنار نبود پارک بانوان و وضعیت پل کمربندی را از جمله مسائل و مشکلات شهرستان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین تقی‌پور عصر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران به‌مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور، اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، نمازجمعه در کشور ما برپا شد که از مسائل مهم در دین اسلام است و در قرآن هم یک سوره به‌نام جمعه داریم.

وی تصریح کرد: از برکات نمازجمعه آن است که هر فردی برای آمدن به نمازجمعه اراده کند برای هر قدمش ۱۰ گناه از او پاک شده و ۱۰ ثواب برای او نوشته می‌شود و هر نمازجمعه ثواب یک حج واجب را دارد.

امام جمعه فریدونکنار گفت: ما میراث‌دار زحماتی که نسل اول نمازجمعه فریدونکنار اعم از مرحوم آیت‌الله باکویی به‌عنوان اولین امام جمعه فریدونکنار، ۱۱ شهید ستاد نمازجمعه و بسیاری از افرادی که زحمات زیادی برای مصلی، دفتر و منزل امام جمعه متحمل شدند هستیم.

تقی‌پور یادآورشد: ائمه جمعه نمایندگان گفتمانی ولی فقیه در هر شهر هستند، نمازجمعه باید به‌گونه‌ای باشد که مردم بتوانند در آن نقش آفرین باشند که به همین دلیل تریبون آزاد را ما برای چندین مرتبه در نمازجمعه برپا کردیم.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاران پشتیبانی لازم را از تریبون آزاد نمازجمعه می‌کردند، می‌توانستیم درباره مسائل مختلف این اتفاق را تکرار کنیم.

امام جمعه فریدونکنار افزود: ستاد اجرایی نمازجمعه به محلی برای حضور جوانان تبدیل شده و ستاد مشاوره متشکل از افراد پیشکسوت است.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: مطالبات مختلفی درخصوص قطعی برق شالیکوبی‌ها، وضعیت پل کمربندی فریدونکنار، عدم وجود پارک بانوان و مسائل زیادی در تریبون نمازجمعه مطرح شد که بسیاری از موارد پیگیری شده و برخی از موارد درحال انجام است.

وی در پایان با بیان اینکه خبرنگاران با نقد منصفانه به مسئولان کمک کنند، گفت: مسئولان در برخی موارد دچار روزمرگی می‌شوند که اگر به آن‌ها گوشزد نشود، شاهد عقب‌ماندگی خواهیم بود.

نظر شما