شناسهٔ خبر: 67832788 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پُر درآمدترین شغل دوم برای کارگران: چگونه در کنار شغل اصلی، ثروت بسازیم؟

صاحب‌خبر -

اگر درآمدی که از شغل اول خود کسب می‌کنید، برای رفع نیازهای زندگی کفایت نمی‌کند یا با اهداف شما فاصله زیادی دارد، شاید بارها به دنبال تغییر شغل خود بوده‌اید؛ ولی در نهایت به‌دلیل عدم اطمینان از بهبود وضعیت مالی و عدم ضمانت شغلی، ریسک تغییر شغل را به جان نخریده‌اید. رانندگی در تاکسی‌های اینترنتی، بازاریابی، فعالیت در بازارهای مالی و ارزهای دیجیتالی، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات می‌توانند شغل دوم مناسبی باشند. در ادامه با ما همراه شوید تا بیشتر با شغل‌های دوم مناسب برای کارگران آشنا شوید.

5 شغل دوم مناسب برای کارگران

 شما برای پیدا کردن شغل دوم مناسب باید اعتماد به نفس و انگیزه خود را افزایش دهید تا در شروع مسیر با مشکلی مواجه نشوید و به مسیر خود ادامه دهید؛ زیرا ورود به هر شغلی در ابتدای مسیر با مشکلاتی همراه است و فقط اندکی صبر تا تطابق با شرایط کار جدید برای رسیدن به یک درآمد رو به رشد لازم است. البته باید شغل دوم شما هم درآمد خوبی داشته باشد هم اینکه ساعات کاری آن با شغل اول تداخل نداشته باشد. در ادامه 5 شغل پردرآمد شغل‌های اینترنتی را برای کارگران متقاضی شغل دوم فراهم کرده‌ایم:

بازاریابی بیمه

بازاریابی بیمه یکی از روش‌‌های نوین درآمدزایی در ایران است که برای افراد با هوش و ذکاوت بالا همچون یک فرصت طلایی است. شما در حین انجام کار فرصت پیدا می‌کنید تا با همکاران خود که بعضا با آن‌ها دوست هستید ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها هم‌کلام شوید. شما می‌توانید از وقفه‌های بین کار به بهترین نحو ممکن استفاده کنید و با ارائه توضیحاتی کوتاه و مفید، دوستان و همکاران خود را به دریافت خدمات بیمه دعوت کنید. شما همچنین می‌توانید در صورت نیاز در مسیر انجام کارهای پروژه‌ای که مشغول کار بر روی آن هستید، این بیمه را به کارفرما یا پیمانکار خود توصیه کنید.

اما این بازاریابی به چه صورت است؟ بازاریابی بیمه در سامانه پلاس بیمه انجام می‌شود و شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته در طول 7 روز هفته از خدمات آن بهره‌مند شوید. از دیگر مزایای این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت بیشترین کارمزد
  • امکان خرید اقساطی و فروش به‌صورت نقدی و بازپرداخت به‌صورت اقساط به شرکت بیمه
  • امکان فروش انواع بیمه‌ها اعم از بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و … (بدون محدودیت)
  • گزارش کامل میزان درآمد خالص و فروش بیمه
  • ارتباط بازاریاب با مشتری به‌صورت آنلاین
  • تمامی عملیات ثبت‌نام، خرید، فروش و تسویه به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند.

این شرکت ارائه‌کننده خدمات بیمه، امکان فروش انواع بیمه را از بهترین شرکت‌های همکار را به تیم بازاریابی خود سپرده است. پس اگر قصد دارید تا به‌عنوان بازاریاب خدمات بیمه مسیر زندگی خود را تغییر دهید، روابط عمومی و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

فروش محصولات

فروش محصولات یکی دیگر از مشاغلی است که به واسطه ارتباط با دیگران انجام می‌شود و به هر میزانی که این ارتباطات قوی‌تر و بیشتر باشند، میزان درآمد نیز افزایش می‌یابد. شما برای فروش محصولات فقط به یک گوشی هوشمند و روابط عمومی بالا نیاز دارید. شما برای درآمدزایی از طریق فروش محصولات، باید روابط خوبی با دوستان و همکاران خود داشته باشید. در ابتدا باید یک گفت‌وگو را آغاز کنید و سپس با استفاده از مهارت‌های بازاریابی، محصولات خود را به دوستان و همکاران خود معرفی کنید. از جمله مزایای فروش محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • شروع به فروش محصولات به‌دلیل عدم نیاز به بسته‌بندی و ارسال محصولات زمانبر نیست.
  • برای فروش محصولات نیازی به ریسک کردن نیست.
  • فروش محصولات به مثابه انبار کردن محصولات نیست و با وجود تنوع بالای محصولات می‌توان ضمن افزایش تعداد مشتریان به سودآوری بیشتری دست یافت.
  • افزایش فروش در صورت رضایت مشتری از محصولات و معرفی محصولات شما به اطرافیان

بازارهای مالی و بازار ارزهای مجازی

بازارهای مالی و بازار ارزهای مجازی در نوع خود شغل پردرآمدی هستند که برای فعالیت در این زمینه نیازی به سرمایه و وقت زیاد نیست. البته نمی‌توان منکر شد که سرمایه‌گذاری بدون دانش و غیراصولی می‌تواند منجر به شکست مالی شود. شاید در ابتدای مسیر، اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشید؛ پس ابتدا باید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید و چندین آموزش مرتبط با بازارهای مالی مشاهده کنید. همچنین فراموش نکنید در دوره‌های آموزشی معتبر با مربیان بادانش شرکت کنید. سعی کنید تا سرمایه خود را هرچند اندک باشد، اصولی و با طراحی استراتژی در بازارهای مالی به سرمایه‌ای بزرگ تبدیل کنید. ضمنا فراموش نکنید که از ریسک بدون آگاهی پرهیز کنید.

پُر درآمدترین شغل دوم برای کارگران: چگونه در کنار شغل اصلی، ثروت بسازیم؟

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

اگر صفحات اینستاگرام بسیاری از فروشگاه‌ها و فعالان فضای مجازی را مشاهده کرده باشید، متوجه تبلیغاتی می‌شوید که شاید خیلی ساده از کنار آن‌ها گذشته باشید؛ اما در حقیقت این تبلیغات درآمدهای بالایی برای صاحبان این صفحات به ارمغان می‌آورند. از طرفی تنها روش درآمدزایی در اینستاگرام، تبلیغات نیست و شما می‌توانید با راه‌اندازی یک فروشگاه در بستر اینستاگرام، محصولات خود را به فروش برسانید. از جمله مزایای فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه برای خرید هاست و دامین، طراحی سایت و تولید محتوا
  • عدم نیاز به تخصص در زمینه طراحی سایت و کار با وردپرس
  • دسترسی آسان و امکان افزایش درآمد با افزایش مشتری
  • عدم محدودیت ساعات کاری و نیاز به حضور در مکانی مشخص
  • افزایش فروش با اخذ مشاوره از یک متخصص بازاریابی و آشنا با الگوهای اینستاگرام

پُر درآمدترین شغل دوم برای کارگران: چگونه در کنار شغل اصلی، ثروت بسازیم؟

تاکسی‌های اینترنتی

شرکت‌های تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی با چندین سابقه در زمینه حمل و نقل عمومی به‌صورت هوشمند و آنلاین توانسته‌اند، بسیاری از اشخاص بیکار را مشغول به کار کنند. در سامانه تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تپسی تمامی اطلاعات رانندگان ثبت می‌شود و پس از احراز هویت، این رانندگان قادر خواهند بود تا بدون محدودیت اقدام به دریافت سرویس کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در تاکسی‌های اینترنتی به‌صورت آنلاین و روزمزد، مبلغی را نسبت به میزان فعالیت خود دریافت کنید. از دیگر مزایای تاکسی‌های اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیازی به سرمایه اولیه برای شروع به فعالیت در این زمینه نیست.
  • وجهه بهتر و اعتماد بیشتر نزد مردم نسبت به مسافرکشی با خودروی شخصی
  • شما می‌توانید در مسیر تردد از محل کار تا منزل و بالعکس حداقل یک سرویس انجام دهید و مبلغی دریافت کنید.
  • عدم نیاز به مدرک تحصیلی جهت استخدام

البته نمی‌توان از هزینه‌های استهلاک و سوخت خودرو در تاکسی‌های اینترنتی صرف نظر کرد و گاهی باید درآمدی که از این طریق کسب کرده‌اید را برای تعمیر خودروی خود هزینه کنید. از طرفی با افزایش کارکرد خودرو ، قیمت خودرو کاهش می‌یابد. اگر هنوز شغل دوم خود را انتخاب نکرده‌اید، می‌توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید.

نظر شما