شناسهٔ خبر: 67832019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قطعی برق سنندجی‌ها را کلافه و شهر را بی‌نظم کرد +فیلم

قطعی برق در سطح شهر سنندج همزمان با هوای گرم تابستانی، جدا از اینکه مردم را کلافه کرده و به دردسر انداخته، باعث ایجاد بی‌نظمی در سطح شهر نیز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، قطعی‌های مکرر برق بدون اطلاع‌رسانی و در نبود چاره‌اندیشی مسئولان متولی، جدا از اینکه در این روزهای گرم تابستانی موجی از نارضایتی‌ها را در پی داشته، مردم مرکز استان کردستان را نیز به‌ویژه در خیابان‌ها و محلات سطح شهر سنندج، به نوعی کلافه کرده و به دردسر انداخته است.

ساعت 14 روز گذشته بود که برق خیابان امام خمینی(ره) - استانداری بدون اطلاع‌رسانی قطع شد و با وجود تماس‌های مکرر با شماره 121 کسی پاسخ‌گو نشد! این موضوع را با مدیرعامل شرکت برق استان کردستان در میان گذاشتیم که گفتند رفع این مشکل در دست اقدام است. دلیل چرایی عدم اطلاع‌رسانی پیش از قطعی برق را جویا شدیم که مدعی شدند اتصالی به وجود آمده و زمان دست ما نبوده و اکنون همکاران در حال رفع مشکل هستند. پس از گذشت یک ساعت هم این مشکل برطرف نشد. 

مجددا غروب دیروز بدون هیچ اطلاع‌رسانی؛ این‌بار برق محلات خیابان شهدا، شیخان و بخشی از چهارباغ قطع شد؛ از چندین نفر از شهروندان پرسیدیم که آیا در جریان علت قطعی برق هستید یا به شما اطلاع‌رسانی شده است؟ پاسخ دادند خیر، امروز چندین بار برق محلات بدون اطلاع قبلی قطع شده است.

در طول مسیر خیابان شهدا در سنندج مغازه‌داران برای پایین آوردن درابه مغازه‌های خود گرفتار شده بودند. همچنین تعدای از شهروندان نیز از باز و بسته کردن درب پارکینگ خود، بلاتکلیف مانده بودند.

قطعی برق در خیابان‌ها و محلات سطح شهر سنندج، جدا از نارضایتی و سردرگمی مردم و رانندگان، باعث قطعی چراغ راهنمایی سرچهار راه‌ها و بی‌نظمی شدید نیز شده بود که در ادامه بخشی از این وضعیت را می‌بینید:

 

.

 

انتهای پیام/481

نظر شما