شناسهٔ خبر: 67830557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

3 خط تولید هوندا در چین تعطیل می شود 3 خط تولید هوندا در چین تعطیل می شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هوندا موتور در حال برنامه‌ریزی برای کاهش یک سوم ظرفیت تولید خودروهای موتور احتراق داخلی است، زیرا افزایش رقابت از سوی سازندگان داخلی با قیمت پایین‌تر بر فروش خودروسازان ژاپنی تاثیر گذاشته است. در این گزارش آمده است که هوندا سه خط از هفت خط تولید خود را در چین،

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، هوندا موتور در حال برنامه‌ریزی برای کاهش یک سوم ظرفیت تولید خودروهای موتور احتراق داخلی است، زیرا افزایش رقابت از سوی سازندگان داخلی با قیمت پایین‌تر بر فروش خودروسازان ژاپنی تاثیر گذاشته است.

در این گزارش آمده است که هوندا سه خط از هفت خط تولید خود را در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان، خواهد بست و ظرفیت خودروهای موتور احتراق داخلی سالانه خود را از ۱.۵ میلیون به یک میلیون کاهش خواهد داد.

خودروسازان چینی تولید خود را افزایش داده‌اند و بزرگترین بازار خودروی جهان و سایر بازارهای آسیای جنوب شرقی را با خودروهای ارزان قیمت پر کرده‌اند و رقابت را در یک بازار قوی تاریخی برای نشانگرهای خودروهای ژاپنی تشدید کرده‌اند.

رویترز گزارش کرد که هوندا تولید خودرو در دومین اقتصاد بزرگ جهان را در سال ۱۹۹۹ آغاز کرد و اقدام برای کاهش تولید، بزرگترین اقدام هر خودروساز ژاپنی در چند سال گذشته خواهد بود.

همچنین بخوانید
  • خودروی شگفت انگیز آئودی رونمایی شد/ محصول 90 ساله به بازار آمد
  • معرفی کامل ۴ خودروی وارداتی جدید + جزئیات
  • غول خودرو سازی جهان در انتظار ورشکستگی؟
  • 360 هزار خودرو خارجی در راه ایران!

منبع: eghtesadnews-661997

نظر شما