شناسهٔ خبر: 67830315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نوشی صوفیانی با تیم جدید در لیگ برتر

گلر پنالتی‌گیر بعد از 4 سال خداحافظی کرد

دروازه‌بان باتجربه مس رفسنجان بعد از 4 سال بازی برای این تیم از نارنجی‌ها خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی صوفیانی دروازه‌بان مس رفسنجان که طی 4 فصل گذشته پیراهن این تیم را در لیگ برتر بر تن داشت، در صفحه شخصی خود خبر از جدایی داده است.

این گلر کم‌حاشیه که بازی های خوبی را برای مس در چند سال اخیر انجام داده بود، با حضور محرم نویدکیا کمتر در ترکیب نارنجی‌پوشان به میدان رفت. او اخیرا در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی برای مس خوش درخشید و عامل اصلی صعود تیمش به فینال بود. نوشی حالا با پایان قراردادش با وجود اینکه باشگاه مس تمایل به تمدید با او داشت، تصمیم گرفته فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.

نوشی‌صوفیانی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود نوشته است: «بعد از چهار سال بازی با پیراهن مس رفسنجان، دل کندن از پیراهن نارنجی برای منی که با مردمان این خطه خو گرفته بودم، اتفاق خوشایندی محسوب نمی‌شود، اما فوتبال است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی‌ آن؛ ما فوتبالیست‌ها همیشه ساک‌مان روی دوش‌مان است و آماده رفتن هستیم و اینبار قرعه بابت خداحافظی به نام من افتاده.»

او افزود: «حالا که جدایی‌ام از مس قطعی شده، بر خودم واجب می‌دانم از مردم شریف رفسنجان و هواداران فهیم مس نهایت قدردانی را بابت محبت‌هایشان در این چند سال داشته باشم. از همه عزیزانی که برایم زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم و برای تیمی که صدها خاطره تلخ و شیرین از آن تا ابد در ذهنم نقش خواهد بست، آرزوی موفقیت دارم. یا حق.»

درباره نوشی صوفیانی گفته می‌شود که این دروازه‌بان با باشگاه ذوب‌آهن به توافق کامل رسیده و به نظر می‌رسد تیم اصفهانی لیگ برتر به زودی از او رونمایی خواهد کرد.

نظر شما