شناسهٔ خبر: 67829440 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر:

سازمان اقتصادي کوثر وابسته به بنياد شهيد و امور ايثارگران خدمات خود را به جامعه ايثارگري را افزايش مي‌دهد

صاحب‌خبر -
سازمان اقتصادي کوثر وابسته به بنياد شهيد و امور ايثارگران خدمات خود را به جامعه ايثارگري را افزايش مي‌دهد
خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در آیین کلنگ‌زنی طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، گفت: امروز سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات خود را به جامعه ایثارگری در مراسم توسعه بیمارستان خاتم الانبیا (ص) افزایش می‌دهد.

به گزارش ایثار، ناصر فخاری، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: این اقدامات باقی‌الصاحات برای همه قدم‌هایی است که برداشته شده است. تعبیر از مدیریت جهادی غلبه بر مشکلات برای خدمت به مردم و جامعه ایثارگری است.
فخاری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این طرح تاکید داشتند که بنیاد شهید و امور ایثارگران باید از بنگاه‌داری خارج شود چرا که وظیفه آن ارائه خدمات به جامعه ایثارگری است. 
وی در خصوص طرح کلنگ زنی توسعه بیمارستان خانم الانبیا(ص) افزود: این طرح در چهار فاز اجرا خواهد شد و با اجرای این طرح، توسعه ظرفیت خدمات به ایثارگران دو برابر افزایش پیدا می‌کند. 
مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با اشاره به ترافیک شدید مقابل بیمارستان خاتم الانبیا (ص) گفت: دغدغه ما رفاه بیماران در مسیر آمدن به بیمارستان است و اینکه ترافیک برای آنها مشکل ایجاد نکند. در این طرح شهرداری و نیروی انتظامی ما را کمک خواهند کرد.
فخاری با بیان اینکه ما 750 تخت در بیمارستان داریم خاطرنشان‌کرد: در این طرح تعداد تخت‌های بیمارستان به 1400 طرح افزایش خواهد یافت و به عبارتی دو برابر می شود. امروز سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات خود را به جامعه ایثارگری در مراسم توسعه بیمارستان خاتم الانبیا (ص) افزایش می‌دهد.
انتهای پیام/

نظر شما