شناسهٔ خبر: 67829039 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام بدون سود | وام بدون سود امروز | وام بدون سود امشب

وام 300 میلیونی بانک ملی بدون سود با شرایط عالی و سود ناچیز | متقاضیان وام بدون سود کلیک کنید

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام بدون سود ۳۰۰ میلیون تومانی را دارند.

صاحب‌خبر -

 کارمزد این وام بدون سود دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا ۱۲ ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

متقاضی باید حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند.

این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد.

در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد.

افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا ۶۰ ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

این وام نرخ کارمزد چهار درصدی دارد.

میزان هر قسط ۵ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۹۵۷ تومان خواهد بود.

کل سود تسهیلات به ۳۱ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۳۹۷ تومان می‌رسد .

جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ تومان اعلام شده است.

حقوقی ها هم امکان دریافت این وام را دارند

تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند.

این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آن‌ها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

حداکثز مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه تعیین شده است. وام گیرنده در صورت دریافت وام 300 میلیون تومانی با نرخ بهره 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماه، ماهانه ملزم به پرداخت 11 میلیون و 612 هزار تومان قسط به بانک می‌باشد و در زمان سررسید نیز باید 421 میلیون و 264 هزار تومان به بانک بازپرداخت کند.

هزینه‌های جانبی دریافت این تسهیلات سه میلیون و 200 هزار تومان شامل هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود.

گفتنی است؛ تا امروز خبر مبنی بر اعطای وام و تسهیلات بانکی از سوی بانک‌های عامل به زائران اربعین اعلام نشده و بر اساس تجربیات سال گذشته، به احتمال زیاد با نزدیک شدن به ایام اربعین اطلاع رسانی می‌شود. 

متقاضیانی که تمایل دارند از بانک‌ها وام فوری دریافت کنند باید ضامن مورد اعتماد، مدارک ملکی و یا ایجاد یک گردش حساب معتبر را در دستور کار قرار دهند. افراد متقاضی می‌توانند با سپرده‌گذاری، مبلغ بیشتری را به عنوان وام دریافت دارند. این نوع وام‌ها می‌توانند شامل وام‌های خرید، ازدواج، مسکن، قرض‌الحسنه و غیره باشند، با این تفاوت که بانک‌ها آن‌ها را سریع‌تر پرداخت کرده و معمولاً دوره بازپرداخت آن‌ها کوتاه‌تر است.

روش دومی که در نظر گرفته می‌شود، خرید وام فوری است. بسیاری از مشتریان بانک‌ها با وجود داشتن اعتبار بالا و گردش حساب مناسب تمایلی به دریافت وام ندارند. این گروه برای دست یابی به سود بیشتر وام خود را به متقاضیان دیگر می‌فروشند. البته این روش خطرهای بسیاری مانند کلاهبرداری، دورزدن مشتری و ... را دارد که متقاضیان باید به آن توجه کنند.

به طور کلی میزان و مبلغ وام فوری در بانک‌های دولتی و خصوصی رقم چندان بالایی نیست و این مبلغ می‌تواند بیشتر نیازهای کوچک و فوری افراد را تامین کند.

نظر شما