شناسهٔ خبر: 67827539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| مهدی رحمتی: اگر واقعیت‌ها را بگویم برای بعضی‌ها آبرو نمی‌ماند/ آقای مدیر اگر جرات دارد اسم من را بیاورد!

کاپیتان اسبق استقلال که حالا هدایت هوادار را بر عهده گرفته، ۱۳ سال قبل مصاحبه جالبی با خبرورزشی انجام داد.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی رحمتی تابستان سال بهمن ۱۳۹۰ به استقلال بازگشت تا آبی‌پوشان یکی از بزرگترین صیدهای نقل و انتقالاتی را در آن مقطع داشته باشند.

رحمتی چهارم مرداد آن سال در گفت‌وگو با خبرورزشی با اشاره به اتفاقاتی که روز قبل از آن در جریان بازی دوستانه استقلال به وقوع پیوسته بود، گفت: گروهی از تماشاگران با یکدیگر جر و بحث کردند و البته قبل از این‌که اتفاق تلخی به وجود بیاید از هم جدا شدند. اردوی تیم ملی تعطیل بود و به همین دلیل برای تماشای بازی دوستانه استقلال رفته بودم چون به هر حال استقلال تیم من است. اگرچه نمی‌توانستم در آن مسابقه حاضر شوم اما ساعاتی را کنار مربیان و همبازیانم بودم.

سنگربان اسبق تیم ملی در ادامه این مصاحبه با ابراز ناراحتی از رفتار برخی مدیران خارج از مجموعه استقلال که مسائلی را پیرامون او مطرح کرده بودند، ادامه داد: اگر من برخی اتفاقات و واقعیت‌ها را بازگو کنم دیگر آبرو و اعتباری برای بعضی‌ها باقی نمی‌ماند. فعلا نمی‌خواهم اسم ببرم ولی می‌خواهم در لفافه بگویم: آقای مدیر! خیلی بهتر بود همه چیز را شفاف می‌گفتی. من از شما خواهش می‌کنم واقعیت‌ها را بازگو کنید. من سیاسی‌کاری بلد نیستم اما به همین سادگی هم باخت نمی‌دهم. شما یک ماه با حرف‌هایت من را آزار دادی اما یادت می‌آید بامداد ۱۳ اسفند سال ۱۳۸۹ در مسجدالحرام، نزدیک خانه خدا در مورد تیمت با من صحبت کردی؟ خب اگر جرات داری اسم من را بیاور تا مسائل خاصی را با سند و مدرک افشا کنم. مخصوصا صبوری کردم تا دوره نقل و انتقالات تمام شود اما برخی افراد عمدی یا به صورت سهوی صحبت‌هایی مطرح کردند که به ضرر من تمام شد به همین خاطر الان حرف زدم. اگر دوستان دوباره ادامه بدهند، حاضرم خیلی حرف‌ها را با سند و مدرک بزنم.

خبرورزشی‌گردی| مهدی رحمتی: اگر واقعیت‌ها را بگویم برای بعضی‌ها آبرو نمی‌ماند/ آقای مدیر اگر جرات دارد اسم من را بیاورد!

نظر شما