شناسهٔ خبر: 67827428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

از اشتباه بزرگ ما عبرت نگرفتند؛

ریسک کشنده در ترکیه با الگوبرداری از ایران!

تیم ملی والیبال ترکیه سرمربی جدید خود را شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ترکیه که برای اولین در لیگ ملت‌های والیبال شرکت کرد نتوانست نتایج خوبی به دست بیاورد و با یک پیروزی در رتبه آخر مسابقات قرار گرفت.

پس از کسب این نتایج ضعیف فدراسیون والیبال ترکیه تصمیم گرفت سدریک انارد سرمربی خود را کنار بگذارد و به مربی داخلی روی بیاورد.

اومیت چاکر، سرمربی حال حاضر تیم گالاتاسرای، برای اینکه تیم ملی والیبال ترکیه در مسابقات انتخابی قهرمانی اروپا بدون مربی نباشد هدایت والیبال این کشور را بر عهده گرفته است. چاکر که فصل قبل در گالاتاسرای نتوانست نتایج خوبی کسب کند، مورد انتقاد شدید هواداران گالاتاسرای قرار گرفته بود.

ترکیه از چند روز دیگر باید دو مسابقه مقابل دانمارک و مجارستان در انتخابی قهرمانی اروپا  برگزار کند و شاید اومیت چاکر فقط برای همین دو بازی هدایت ترکیه را بر عهده گرفته باشد.

ترکیه گویا همان راه اشتباهی را می‌رود که تیم ملی والیبال ایران رفته است، آنها حتی در بین مربیان داخلی بهترین را انتخاب نکرده‌اند. مصطفی کاواز سرمربی حال حاضر زراعت بانک آنکارا مورد اقبال عمومی ترکیه بود که انتخاب نشد. باید دید پس از دو بازی ترکیه در  انتخابی اروپا اومیت چاکر در سمت خود باقی می‌ماند یا فدراسیون والیبال ترکیه یک مربی بزرگ استخدام می‌کند.

نظر شما