شناسهٔ خبر: 67827254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ترس بارسلونا از پاریسی‌ها/ این ستاره جانشینی امباپه را ترجیح می‌دهد؟

بارسلونا هرچه در توان داشت را برای راضی کردن نیکو ویلیامز انجام داده اما از سوی پاری‌سن‌ژرمن با تهدیدی جدی روبروست.

صاحب‌خبر -

نیکو ویلیامز با درخشش بی‌نظیری که در یورو ۲۰۲۴ داشت توجه باشگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده و رقابت سختی برای به چنگ آوردن او شکل گرفته است. باشگاه اتلتیک بیلبائو مشتاق است که او را برای حداقل یک فصل دیگر در تیم نگه دارد در حالی که بارسلونا به شدت برای به خدمت گرفتن او تلاش می‌کند و حتی با ایجنت این بازیکن هم بر سر امضای قرارداد به توافق رسیده است. بارسلونا مایل به پرداخت بند فسخ قرارداد ویلیامز به ارزش ۵۸ میلیون یورو است و به محض اینکه این بازیکن ۲۲ ساله موافقت خود را اعلام کند برای خرید او اقدام خواهد کرد. اما سران باشگاه با تهدیدی جدی از سوی پاری‌سن‌ژرمن مواجه شده‌اند.

همانطور که موندو دپورتیوو می‌گوید، بارسلونا معتقد است که قهرمان لیگ ۱ به دلیل ارائه بسته مالی هنگفت و جایگاه قوی‌تری که در لیگ قهرمانان اروپا دارد می‌تواند ویلیامز را وسوسه کند. ویلیامز در پاری‌سن‌ژرمن جایگزین کیلیان امباپه خواهد شد که اوایل تابستان امسال از باشگاه جدا شد و به رئال مادرید پیوست.

بارسلونا به اندازه کافی برای متقاعد کردن ویلیامز تلاش کرده و ایجنت او را هم متقاعد کرده و حالا باید منتظر نظر این ستاره بماند. ترجیح ویلیامز برای ماندن در اسپانیا و همچنین بازی در کنار دوستان نزدیکش مثل لامین یامال و الخاندرو بالده، نه تنها برای شکست دادن پاری‌سن‌ژرمن، بلکه برای جدا کردن او از باشگاه کودکی‌اش هم می‌تواند کافی باشد.

بیشتر بخوانید: هایجک پی‌اس‌جی از بارسلونا؟/ ستاره محبوب اسپانیایی‌ها در رادار غول فرانسوی

نظر شما