شناسهٔ خبر: 67826907 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

دمای تهران امروز به ۴۰ درجه می رسد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق، وزش باد و بارش تگرگ در ۱۳ استان ایران طی امروز و فردا خبر داد و گفت: امروز و فردا، بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل پیش‌بینی شده است که در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب، مناطقی از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید دارند که در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.

رفیعی با اعلام تداوم بارش‌ها تا اواسط هفته در کشور، توضیح داد: در مناطقی از شرق، جنوب‌شرق، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز در برخی ساعت‌ها، وزش باد شدید است که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

به گفته وی، کاهش دما از شنبه تا یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل تداوم دارد.

رفیعی گفت: طی دو روز آینده، آب‌های دریای خزر، خلیج‌فارس، تنگه‌هرمز و دریای عمان، مواج و متلاطم است‌.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعت‌ها وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و بیشینه دما نیز به بیش از ۴۰ درجه می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما