شناسهٔ خبر: 67826895 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

حقوق بازنشستگان | همسان سازی حقوق بازنشستگان

جیب بازنشستگان در این تاریخ پرپول می شود | خبر جدید دولت درباره اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان با چاشنی میلیونی

در ادامه آخرین اخبار مربوط به همسان سازی حقوق بازنشستگان را بخوانید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

سازمان تامین اجتماعی هنوز حکمی برای متناسب‌سازی صادر نکرده است و در مورد بازنشستگان کشوری نیز هنوز صدور احکام انجام نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرغم اخبار ضد و نقیضی که در فضای مجازی در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و صدور احکام جدید این بازنشستگان دست به دست می‌شود، سازمان تامین اجتماعی هنوز حکمی برای متناسب‌سازی صادر نکرده است.

ایلنا نوشت: پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد در روزهای آینده قرار است اعضای کانون عالی بازنشستگان کارگری با مدیران تامین اجتماعی نشست داشته باشند و در مورد صدور احکام متناسب‌سازی تصمیم‌سازی شود.

در مورد بازنشستگان کشوری نیز، همین شرایط تقریبا حاکم است؛ هنوز صدور احکام انجام نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست. به گفته معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، صدور احکام جدید «حقوق» بازنشستگان پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آنها صورت می‌پذیرد.

جزئیات جدید از همسان سازی حقوق بازنشستگان 

رضایی افزود: همچنین وزیر دفاع و اشاره‌ای به دستاوردهای این وزارتخانه داشت که از جمله آن رشد چهار برابری در صادرات است. همچنین درباره ضعف‌های رژیم صهیونیستی گفته شد که رژیم صهیونیستی با این همه هزینه نتوانسته دفاع هوایی خودش را کامل کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگر مسئولان وزارت دفاع نیز گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سه سال اخیر و در دولت شهید رئیسی از شهریور ۱۴۰۰ تا تیر ماه امسال ارائه کردند از جمله اینکه تولید نظامی در این دوره ۲/۵ برابر و صادرات تولیدات و محصولات نظامی رشد سه برابری داشته و همکاری با شرکت‌های بخش خصوصی ۴/۶ برابر شده است.

وی بیان کرد: طبق گزارش ارائه شده، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح نیز دو برابر شده و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اجرا و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

وی گفت: در این جلسه مطرح شد که فروش سازمان صنایع دفاعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ دو برابر افزایش داشته و برنامه‌ریزی شده که امسال هم مجددا افزایش داشته باشند. همچنین گزارشی در زمینه توسعه محصولات، فناوری‌ها و زیرساخت‌ها و همینطور بومی‌سازی قطعات در مجموعه وزارت دفاع ارائه شد.

رضایی بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پشتیبانی خودش را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد تا ان‌شاالله این نیروها به بالاترین سطح از بازدارندگی رسیده و هرچه بیشتر تولید قدرت و اقتدار دفاعی برای کشور داشته باشند؛ انتظار مجلس شورای اسلامی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز اجرای کامل قانون برنامه هفتم توسعه است.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما