شناسهٔ خبر: 67826582 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ کارآگاه افشاری خبر داد؛

کشف ۴ میلیون قلم انواع داروی غیرمجاز در شرق تهران

فاطمه کریمی

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری یک توزیع کننده انواع داروهای قاچاق و غیر مجاز و کشف ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران، در تحقیقات پلیسی موفق شدند یکی از دلالان بازار داروهای قاچاق را در حکیمیه تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، مالک داروخانه در ابتدا مقادیر فراوانی داروهای قاچاق و غیر مجاز را در شهرهای اطراف تهران دپو و سپس با انتقال این داروها به یک انبار مجتمع تجاری در حکیمیه تهران، آنها را در به فروش می‌رساند.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس از محل مذکور بازدید و تعداد ۳ میلیون و ۹۸۶ هزار قلم دارو غیر مجاز و قاچاق که در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده بود، کشف کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: داروهای غیر مجاز و قاچاق به علت تهیه و توزیع از مبادی غیر مجاز از سلامت مکفی برخوردار نیستند و استفاده از این داروها، موجب ورود ضررهای جسمانی خواهد شد.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما