شناسهٔ خبر: 67825213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

منوچهر هادی عزادار شد+عکس

اقتصادنیوز : منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما عزادار شد و این موضوع را به روش غم انگیزی با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، منوچهر هادی کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون و همسر سابق یکتا ناصر  اینستاگرام خود را با خبر تلخی به روز کرد و به سوگ همسر خواهرش نشست. در ادامه عکس خانواده منوچهر هادی و دامادشان را مشاهده می کنید. 

منوچهر هادی بازیگر و کارگردان که در اوایل سال 1403 دعوای خانوادگیشان با یکتا ناصر در صدر اخبار قرار داشت، با انتشار عکسی از دامادشان خبر از فوت و داغدار شدن خانواده اش را داد و نوشت:

سید جلال محسن نژاد

شوهر خواهر عزیز و مهربانم

روح نازنینت شاد

 SALJ1gdfS9NX

منوچهر هادی دارای خانواده ای پرجمعیت و مذهبی است. این کارگردان جوان 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است. منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسیده است اما مادرش در قید حیات می باشد.

منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر است، زندگی مشترک این زوج تنها تا 8 سال پایدار بود و سال گذشته یکتا ناصر در یک مصاحبه خبر جداییش از منوچهر هادی را رسانه ای کرد. این زوج فرزندی به نام سوفیا دارند که عید 1403 اختلافاتشان بر سر حضانت او در فضای مجازی  سر و صدای زیادی به پا کرد و پای برادر منوچهر هادی و خواهر یکتا ناصر نیز به اختلافاتشان باز شد.

 

نظر شما