شناسهٔ خبر: 67823641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

استقبال قدرتمندانه شاگردان عادل از قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار تدارکاتی به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، لبنان و فیلیپین هم‌گروه است.

ملی‌پوشان نوجوان کشورمان که برای آمادگی بیشتر یک هفته زودتر عازم منامه شدند، امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) در دومین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی نوجوانان بحرین رفتند و سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا دومین برد برون مرزی خود را تجربه کنند.

محمد امین رحیمی (کاپیتان)، مبین کلاسنگیانی، امیر نادری، امیررضا سعادت، هاوار دست گشاده، محمد نیما باطنی و محمدامین عرب یارمحمدی (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در این دیدار بودند.

شاگردان عادل غلامی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند و در ادامه دو تیم یک ست دیگر با هم مسابقه دادند که نتیجه این ست نیز 25 بر 17 به سود ایران به پایان رسید تا ملی‌پوشان نوجوان در چهار ست متوالی فاتح میدان باشند.

در ست سوم این دیدار بازیکن شماره یک بحرین مصدوم و از زمین مسابقه بیرون رفت. ابراهیم مرحون و علی کاظم به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز دوشنبه یکم مرداد در نخستین دیدار تدارکاتی برون مرزی خود موفق به شکست تیم ملی جوانان بحرین با نتیجه سه بر یک شد و روز شنبه پیش از آغاز مسابقات بحرین در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی به مصاف نوجوانان کره جنوبی می‌روند.

همچنین ملی‌پوشان نوجوانان ایران ساعت 13:30 روز دوشنبه هفتم مرداد در نخستین دیدار رسمی خود در قهرمانی زیر 18 سال آسیا به مصاف لبنان می‌روند.

نظر شما