شناسهٔ خبر: 67823048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دارندگان خودروهای فرسوده غافلگیر شدند/ سایپا قانون فروش را تغییر داد؟ دارندگان خودروهای فرسوده غافلگیر شدند/ سایپا قانون فروش را تغییر داد؟

به گزارش اقتصادنیوز، چهار محصول سایپا در جدیدترین طرح پیش فروش این خودروساز در دسترس صاحبان خودروهای فرسوده قرار گرفت. آن طور که سایپایی ها اعلام کردند؛ سهند S, ساینا S دنده ای با استانداردهای ۸۵ گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و کوییک GX-RL با ترمز ESC،‌ چهار خودرویی هستند که این خودروساز برای

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، چهار محصول سایپا در جدیدترین طرح پیش فروش این خودروساز در دسترس صاحبان خودروهای فرسوده قرار گرفت. آن طور که سایپایی ها اعلام کردند؛ سهند S, ساینا S دنده ای با استانداردهای ۸۵ گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC  و کوییک GX-RL با ترمز ESC،‌ چهار خودرویی هستند که این خودروساز برای جدیدترین طرح فروش خود در نظر گرفته است. بررسی اقتصادنیوز از طرح پیش فروش این خودروساز نشان می دهد هر چهار محصول نارنجی های جاده مخصوص که در این طرح حاضر است در تیررس انتخاب متقاضیانی که خودروی فرسوده دارند؛ قرار دارد.

اما سایپایی ها برای اینکه دل سایر متقاضیان را نیز به دست بیاورند؛ کوییک GX-RL را در دستری متقاضیان عادی و همچنین مادران دارای دو فرزند و بیشتر قرار دادند. براساس اعلام مدیران فروش خودروسازی سایپا متقاضیان سهند باید حدود ۲۲۸ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند.

کوییک GX-RL با پیش پرداختی حول و حوش ۱۹۲ میلیون تومان در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار دارد. کوییک GX-L نیز با پیش پرداختی نزدیک به ۱۸۶ میلیون تومان واگذار می شود و متقاضیان واجد شرایط برای ساینا S نیز با حدود ۱۷۲ میلیون تومان در قالب پیش پرداخت واریز کنند.

بازه زمانی واگذاری خودروهای عرضه شده آذر تا اسفند ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده و قیمت نهایی نیز در زمان واگذاری مشخص می شود. به گزارش اقتصادنیوز، متقاضیان پیش از تحویل گرفتن خودرو باید الباقی قیمت نهایی را به حساب نارنجی هاب جاده مخصوص واریز کنند.

به نظر می رسد واگذاری چهار محصول در قالب پیش فروش به صاحبان خودروهای فرسوده لزوم اسقاط کردن این خودروها را نشان می دهد. این مساله تا حدی اهمیت پیدا کرده که سایپایی ها قانون واگذاری ۵۰ درصد از تیراژ فروش به مادران دارای دو فرزند در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز زیر پا گذاشته اند.

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز سوم مرداد آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. سایپایی ها جزییات بیشتری از این طرح فروش خود مثل تعداد عرضه، رنگ خودروها و ..... ارائه نداده اند.

همچنین بخوانید
  • بازگشت ثبات به بازار خودرو/ تنها خودرویی که در بازار امروز ارزان شد+ جدول قیمت
  • ایران خودرو پشیمان شد/ بازگشت خودروی محبوب به خط تولید
  • ریزش 30 میلیونی قیمت خودرو در بازار + جدول
  • این 3 خودرو سرمایه‌گذاران را پشیمان کردند/ کوچ خریداران از کارخانه به بازار

منبع: eghtesadnews-661887

نظر شما