شناسهٔ خبر: 67822731 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

وریا غفوری در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی: هنوز هم باید یاد بگیرم و تلاش کنم

بازیکن سابق استقلال که دوره مربیگری A را پشت سر گذاشت، درباره حضورش در این کلاس و آینده‌اش در دنیای مربیگری صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، وریا غفوری امروز کنار چندتن از بازیکنان سابق فوتبال ایران توانست بالاترین کورس مربیگری در قاره آسیا را با موفقیت پشت سر بگذارد و آماده بازگشت به فوتبال در جایگاهی متفاوت شود.

کاپیتان اسبق استقلال در مصاحبه اختصاصی با خبر ورزشی درخصوص سطح این دوره گفت: «انتظار داشتم نسبت به دوره B که در آن شرکت کرده بودم، کلاس A آسیا بسیار دشوارتر باشد اما این کورس حتی برگزارکنندگان را هم شگفت زده کرد و آنها نسبت به این موضوع اتفاق نظر داشتند که استاد این دوره سطح انتقال دانش بالایی داشت، بسیار با دانش و البته خیلی هم سخت گیر بود. هنوز مطمئن نیستم اما آنطور که شنیدم حتی در این دوره مردودی هم داشتیم. برای موفقیت در این کلاس‌ها بسیار تلاش کردم و محیط به گونه‌ای بود که بدون ممارست در یادگیری، امکان قبولی وجود نداشت.»

غفوری که هنوز هم به شدت نزد هواداران آبی محبوب است، در خصوص برنامه‌اش برای ورود به جرگه مربیگری نیز گفت: «هر دوره‌ای را که می‌گذرانم، تازه متوجه می‌شوم برای مربی شدن خیلی کار دارم. علاقه‌ ندارم با حداقل دانش وارد این حرفه شوم و می‌دانم هنوز باید یاد بگیرم و تلاش کنم. با چیزهایی که در دوره اخیر مشاهده کردم، به شخصه افق دیدم بازتر شد و فهمیدم مربیگری سخت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود. به همین دلیل برای موفقیت در آن باید هر روز پی کسب اطلاعات بیشتر رفت و هیچوقت از یادگیری دست نکشید.»

نظر شما