شناسهٔ خبر: 67822716 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ایوب العملود

دیدار سرنوشت‌ساز بارسا با ایجنت ستاره اسپانیا

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با ایجنت‌های دنی اولمو دیدار کرد تا شرایط جذب این بازیکن را بررسی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با دو هدف ثابت به فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی ادامه می‌دهد: دنی اولمو و نیکو ویلیامز.

این چهارشنبه و همان‌طور که توسط دوربین‌های برنامه جیجانتس شکار شده، دو نماینده این ملی پوش اسپانیایی، خوانما لوپز و اندی بارا با دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، با یکدیگر دیدار کردند و پس از پایان جلسه هم با خبرنگاران صحبت نکردند.

2057884

باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکن لایپزیش به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهد و این جلسه بین طرفین حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید.

چند روز پیش، دنی اولمو به اسپانیا سفر کرده بود تا کارهای مربوط به دانشگاه خود را انجام دهد که پاسخ واضحی درباره آینده‌اش نداشت. او در 17 جولای گفت: "من نمی‌دانم که آیا می‌خواهم لایپزیش را ترک کنم یا نه، من یک پیشنهاد از پروژه‌ای جاه‌طلبانه و برنده می‌خواهم."

قهرمان کنونی اروپا با تیم ملی فوتبال اسپانیا مدت‌هاست که زیر نظر بارسلونا قرار دارد. تا 20 جولای، این بازیکن اسپانیایی بندی در قرارداد خود داشت که قیمت آن را 60 میلیون یورو تعیین می‌کرد.

حال باید منتظر ماند و دید این بازیکن با چه قیمتی ارزش‌گذاری می‌شود. این بازیکن کاتالانی تا سال 2027 با لایپزیش قرارداد دارد. در هر صورت، بارسلونا از آنجایی که چندین باشگاه به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند، باید برای خرید او رقابت کند.

دنی اولمو در آکادمی بارسلونا حضور داشت که اسپانیا را ترک کرد و راهی دیناموزاگرب شد. از سال 2020، او با 29 میلیون یورو به لایپزیش رفت.

بارسلونا همچنان در تلاش برای تقویت تیم تحت هدایت هانسی فلیک است اما هنوز نتوانسته خرید جدیدی را معرفی کند. با این حال، کاتالان‌ها دو هدف کاملا واضح دارند، دنی اولمو و نیکو ویلیامز.

نظر شما