شناسهٔ خبر: 67821602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

المپیک سی و سوم - پاریس

یک عضو تیم فوتبال کانادا در فرانسه دستگیر شد

میثم احمدی

یک عضو تیم فوتبال زنان کانادا به دلیل پروازدادن پهپاد بر فراز تمرین تیم فوتبال زنان نیوزیلند توسط پلیس بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه خبری «Le Parisien» فرانسه اعلام کرده است که در جریان تمرین تیم فوتبال زنان نیوزلند در فرانسه، یک عضو تیم فوتبال زنان کانادا به دلیل پروازدادن پهپاد بر فراز تمرین این تیم توسط پلیس بازداشت شد. این حادثه در «سنت‌اتین»، جایی که تیم زنان نیوزیلند برای مسابقه آینده خود در روز پنجشنبه با کانادا آماده می‌شود، رخ داد. این مسابقه در ورزشگاه «گیشار» ساعت ۱۷:۰۰ برگزار خواهد شد

پس از این حادثه کمیته المپیک کانادا در بیانیه‌ای «عذرخواهی صمیمانه» خود را به نیوزیلند، بازیکنان این تیم و کمیته المپیک نیوزیلند ابراز کرد. در این بیانیه آمده که فردی که پهپاد را هدایت می‌کرد، یک عضو بدون مجوز تیم کانادا بود. کمیته کانادا همچنین اعلام کرد که در تماس با کمیته بین‌المللی المپیک (CIO) و فیفا هستند و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

طبق گفته کمیته المپیک نیوزیلند، اعضای تیم بلافاصله حادثه را به پلیس گزارش دادند که منجر به بازداشت اپراتور پهپاد شد. این فرد که به عنوان یک عضو پشتیبانی تیم فوتبال زنان کانادا شناسایی شده بود و به دلیل ایجاد مزاحمت در تمرین نیوزیلند تنها سه روز پیش از مسابقه، دستگیر شد.

این حادثه در شرایطی رخ داده است که اقدامات امنیتی اطراف ورزشگاه ها و محل های برگزاری مسابقات به شدت افزایش یافته است.

نظر شما