شناسهٔ خبر: 67821016 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با هفته بهزیستی انجام شد؛

افتتاح ۵۵ واحد مسکن مددجویی در اردبیل

اردبیل- همزمان با هفته بهزیستی ۵۵ واحد مسکن مددجویی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل عصر چهارشنبه در این مراسم، اظهار کرد: از مجموع هشت هزار و ۸۰ واحد مسکن افتتاحی در کل کشور، سهمیه استان ۵۵ واحد بوده تا شاهد بهره‌برداری و واگذاری این واحدها به مددجویان و معلولان باشیم.

حامد رضایی تصریح کرد: تا پایان امسال قرار است ۵۰ واحد مسکن مددجویی و معلولی نیز تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: در کنار افتتاح و واگذاری ۵۵ واحد مسکن مددجویی، ۳۹۶ طرح اشتغالزا نیز به نفع ولی نعمتان انقلاب اسلامی در این استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل افزود: این طرح‌ها عمدتاً مربوط به اشتغال خانگی، گروه‌های همیار و توانمندسازی مددجویان و معلولان بوده که با پشتیبانی نظام بانکی تسهیلاتی نیز برای کارآفرینان پرداخت شده است.

رضایی رویکرد اصلی سازمان بهزیستی را توانمندسازی جامعه هدف با ایجاد فرصت‌های اشتغال و تأمین مسکن عنوان کرد و ادامه داد: در ۲ حوزه اقدامات گسترده‌ای در استان آغاز شده و همچنان تلاش بر این است تا فعالیت‌های مرتبط با توانمندسازی جامعه هدف به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۲۶ هزار و ۱۹۰ مستمری‌بگیر در سطح استان خدماتی را از بهزیستی دریافت می‌کنند و در کنار آن ۱۴ هزار خانوار نیز در قالب پرونده فعال خدمات غیرمستمر دریافت می‌کنند.

رضایی اضافه کرد: ما در حال حاضر هیچ پشت نوبتی برای دریافت مستمری نداریم و در دولت سیزدهم سعی شده تا خدمات ارائه شده توسعه و ارتقا پیدا کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: همزمان با هفته بهزیستی چهار مرکز مشاوره و حمایت از گروه‌های مختلف نیز به بهره‌برداری رسید تا در این مراکز شاهد ارائه خدمات مشاوره‌ای برای جامعه هدف و گروه‌های مختلف باشیم.

نظر شما