شناسهٔ خبر: 67819593 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سلیمان زاده مطرح کرد؛

انتظار داریم دولت چهاردهم جایگاه قانونی شوراها را اجرایی کند

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه جایگاه قانونی شوراها تاکنون محقق نشده است، گفت: انتظار داریم دولت چهاردهم جایگاه قانونی شوراها را اجرایی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج سلیمان زاده نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها در نشست جمعی از شوراییان که با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب برگزار می‌شد، گفت: امروز نفسی تازه در ایران دمیده شد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که با درایت رهبری انجام شد، راه تازه‌ ای برای توسعه کشور گشود.

وی افزود: اما مردم ایران مظلوم واقع شدند و شعارهایی که داده شده عمل نشده است و امیدوارم با روی کار آمدن دولت چهاردهم این وعده‌های روی زمین مانده اجرایی شود.

وی تصریح کرد: شوراها منتخبین و معتمدین مردم هستند اما اختیاراتی که در قانون اساسی به این نهاد مردمی داده شده است، اجرایی نشده و معطل مانده است. از این رو انتظار داریم دولت، شوراها را کنار خود ببیند. همانطور که دکتر پزشکیان در جمع شوراییان آذربایجان شرقی اظهار کردند شوراها ظرفیتی غیر سیاسی است و می‌تواند برای کشور مفید باشد.

سلیمان زاده اظهار کرد: خرد جمعی مهم است و باید شوراهایی که هر روز توسط سایرین ضعیف‌تر می‌شوند، تقویت شوند و از دولت چهاردهم انتظار داریم جایگاه شوراها در قانون را اجرایی کنند.

نماینده آذربایجان غربی در شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: ظرفیت شوراها به ویژه شورای عالی استان‌ها در کشور بالاست و دولت اگر از این ظرفیت استفاده کند موفقیت‌های چشمگیری را شاهد خواهیم بود.

نظر شما