شناسهٔ خبر: 67818846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

جانشین عبدالکریم حسن در پرسپولیس کیست؟

سه بازیکن به عنوان جانشین مدافع قطری پرسپولیس معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی،  از مدت‌ها قبل بحث جدایی عبدالکریم حسن مطرح بود. مدافع قطری پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی سال قبل پرسپولیسی شد، با وجود داشتن قرارداد با این تیم، در تمرینات پیش فصل شرکت نکرد تا شایعه جدایی او رنگ واقعیت بگیرد. خبرورزشی به عنوان اولین رسانه خبر از مذاکره حسن با چند تیم قطری داد و همان موقع اعلام کردیم جدایی عبدالکریم از پرسپولیس قطعی است. در نهایت باشگاه پرسپولیس شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد مدافع قطری خود را به باشگاه الوکره فروخته و دیگر خبری از حضور ستاره خط دفاعی پرسپولیس در فصل پیش رو نخواهد بود. اما گزینه‌های جانشینی عبدالکریم در پرسپولیس چه کسانی هستند.

میلاد محمدی
ستاره تیم ملی کشورمان تنها گزینه ایرانی جانشینی عبدالکریم حسن است. میلاد با باشگاه آدنا دمیراسپور ترکیه قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس کار راحتی برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن نخواهد داشت. میلاد بارها قبلا از علاقه اش به پرسپولیس حرف زده بود و طی روزهای قبل هم مذاکرات خوبی با مدیران پرسپولیس انجام داد. با وجود تکذیب درویش مبنی بر علاقه پرسپولیس برای جذب محمدی، او یکی از گزینه‌های اصلی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی مدافع قطری این تیم است. باشگاه ترکیه ای به راحتی رضایتنامه ستاره تیمش را برای پرسپولیس صادر نخواهد کرد و همین موضوع سد بزرگی برای پرسپولیسی شدن میلاد خواهد بود. با این حال جذب محمدی برای پرسپولیس هنوز منتفی نشده است و مذاکرات بین طرفین ادامه دارد.

یحیی عطیه الله
گزینه اصلی سرمربی اسپانیایی قرمزها یحیی عطیه‌الله ستاره مراکشی باشگاه سوچی روسیه است.خوان کارلوس گاریدو که تجربه سرمربیگری در فوتبال مراکش را هم دارد، نشان داده که به بازیکنان فوتبال این کشور تعلق خاطر ویژه‌ای دارد و سبک بازی‌شان موردپسند او است. بعد از جذب ایوب العملود، گفته می‌شود که گزینه مدنظر گاریدو برای تقویت سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس هم بازیکنی مراکشی است و در این مسیر، سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت از مدیران باشگاه خواسته تا مقدمات حضور یحیی عطیه‌الله را فراهم آورند و مذاکرات برای جذب این مدافع مراکشی در حال انجام است. جالب آنکه عطیه‌الله هم تجربه همکاری با گاریدو را همانند العملود دارد.پرسپولیس به صورت رسمی برای جذب این بازیکن به باشگاه روسی نامه زده و مذاکراتی را هم در چند مرحله با خود این بازیکن و ایجنتش داشته است. هفته قبل حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شده بود ولی گاریدو برای جذب عطیه الله شخصا دست به کار شد تا شاگرد سابقش را برای حضور در پرسپولیس راضی کند. آخرین خبرها از جذب ستاره تیم ملی مراکش برای پرسپولیس حاکی از آن است که هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته و مذاکرات همچنان ادامه دارد.


مارسلو سوارز
شاید جدی ترین گزینه پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن و تقویت سمت چپ خط دفاعی همین مدافع چپ بولیویایی باشد. مارسلو سوارز مدافع چپ تیم ملی بولیوی که متولد سال ۲۰۰۱ است و تنها ۲۲ سال سن دارد، گزینه ای است که پرسپولیسی‌ها طی روزهای اخیر مذاکراتی را با این بازیکن انجام دادند و هیچ بعید نیست طی روزهای آینده این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند. مارسلو هیچگاه بیرون از کشورش بازی نکرده و بسیار کم تجربه است. با این حال در حال حاضر عضو تیم ملی کشورش است و ۶ بازی ملی هم در کارنامه او دیده می شود. این بازیکن که در ترنسفرمارکت ارزشی در حدود ۸۰۰ هزار دلار دارد، گزینه ای ارزان برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و به لحاظ قیمت قابل مقایسه با یحیی عطیه الله نیست.

نظر شما