شناسهٔ خبر: 67818553 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سومین تصاویر هدهد حزب الله از تأسیسات نظامی صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان سومین فیلم خود از مراکز نظامی حساس رژیم اسرائیل را منتشر کرد که در مقایسه با دو فیلم قبلی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز چهارشنبه برای سومین بار فیلمی از مراکز و تأسیسات مهم رژیم اسرائیل منتشر کرد که به وسیله پهپادهای شناسایی این جنبش به نام هدهد ضبط شده است.

در این ویدیو، بر پایگاه هوایی رامات دیوید رژیم اسرائیل تمرکز شده و پهپاد حزب الله تصاویر با کیفیت بالا و دقیقی از آشیانه هواپیماها و مخازن سوخت و مهمات این پایگاه تهیه کرده است.

از نظر زمانی، این فیلم مربوط به روز سه شنبه (دیروز) است و دقیقا مشخصا نیست این تصاویر چه زمانی ضبط شده است. حزب الله در این ویدیو، تمامی تجهیزات و بخش های این پایگاه هوایی را نمایش می‌دهد از جمله مقر فرماندهی، مرکز ارتباطات، محل استقرار سامانه های گنبد آهین و نیز فرماندهان فعلی این پایگاه نظامی.

پایگاه هوایی رامات دیوید ارتش رژیم اسرائیل در عمق خاک فلسطین اشغالی قرار دارد و کمترین فاصله با مرز لبنان، 45 کیلومتر  است و این نشان می‌دهد که پهپاد شناسایی حزب الله ده‌ها کیلومتر در حریم هوایی صهیونیست‌ها نفوذ کرده و این تصاویر دقیق را تهیه کرده است.

حزب الله لبنان پیش از این نیز از مراکز و تأسیسات نظامی حساس رژیم اسرائیل مانند حیفا منتشر کرده بود ولی در فیلم جدید، این پهپاد در عمق بیشتری از اراضی اشغالی نفوذ می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما