شناسهٔ خبر: 67818384 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اجتماع مدافعان حريم خانواده در درياچه شهداي خليج فارس

صاحب‌خبر -
اجتماع مدافعان حريم خانواده در درياچه شهداي خليج فارس
خبرگزاری آریا - با شعار من حجاب را دوست دارم و به منظور بررسی فلسفه حجاب، نحوه حفاظت از گوهر حجاب و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ارزش های دینی و اسلامی، همایش بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 و بسیج عمار یاسر در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در دریاچه شهدای خلیج فارس که با استقبال شهروندان تهرانی روبه رو شد، با هدف گرامیداشت فرهنگ عفاف و حجاب و فرهنگسازی آن در جامعه با حضور بسیجیان و خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، حجاب یاوران و مدافعان حریم خانواده با اجرای برنامه های مختلف با موضوع حجاب برگزار شد.
در حاشیه برگزاری این همایش بزرگ نیز غرفه‌های فرهنگی برپا و محصولات گوناگون حوزه عفاف و حجاب به شرکت کنندگان در مراسم عرضه شد.
حامد خداوردی در این باره اظهار کرد: با توجه به نقش عفاف و حجاب در جامعه و تعمیق آن در سلامت جامعه، تحکیم بنیان خانواده و ایجاد سلامت روحی و روانی بانوان در جامعه، روز سه شنبه دوم تیرماه از ساعت 17 الی 19 در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 بر نهادینه‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: خوشبختانه ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات ششگانه منطقه در حال انجام است و کارهای مشارکتی مناسبی نیز با همکاری پایگاه های بسیج، مساجد و سراهای محلات تا به امروز صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

نظر شما