شناسهٔ خبر: 67815835 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

قهرمان بوندسلیگا سردار آزمون را حذف کرد +عکس

وضعیت سردار آزمون در بایرلورکوزن و آینده او پیچیده‌تر از هر وقت دیگری شده است.

صاحب‌خبر -

چند روز پیش رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که سردار آزمون، بازیکن ایرانی بایرلورکوزن، توسط ژابی آلونسو اجازه تمرین با تیم را پیدا نکرده و برخی دیگر از رسانه‌ها از عبارت "اخراج از تمرین" برای توصیف وضعیت او استفاده کردند. به نظر می‌رسد دلیل این تصمیم، عدم آمادگی بدنی آزمون بوده و باشگاه از او خواسته است که به شکل انفرادی تمرین کند تا هم به آمادگی برسد و هم وضعیت آینده‌اش مشخص شود.

در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره آینده سردار آزمون منتشر شده است. یکی از این شایعات حضور احتمالی او در لیگ کشورهای حوزه خلیج فارس است. از سوی دیگر، رسانه‌های معتبری مانند مارکا و البته فابریتزیو رومانو مدعی شده‌اند که سویا همچنان به دنبال جذب آزمون است و تا پایان نقل و انتقالات تابستانی این هدف را دنبال خواهد کرد.

با این حال، احتمال ماندن آزمون در لورکوزن بیش از هر احتمال دیگری است. اما صفحه رسمی باشگاه بایرلورکوزن در روزهای اخیر تصاویر زیادی از تمرینات و فوتوشوت‌های بازیکنان تیم منتشر کرده است که نکته جالب این است که سردار آزمون در هیچ‌یک از این تصاویر حضور ندارد. این موضوع به نوعی نشان از قهر باشگاه با او دارد.

بیشتر بخوانید: عکس| تیشرت ۲۰ میلیونی مدیرعامل پرسپولیس در مراسم تشییع پیکر سعید راد

قهرمان بوندسلیگا سردار آزمون را حذف کرد +عکس

نظر شما