شناسهٔ خبر: 67815028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در چهارماهه نخست سال جاری؛

۲۰ هزار بیمار به اورژانس و درمانگاه بیمارستان اهرم مراجعه کردند

بوشهر- رییس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم گفت: در چهار ماهه اول امسال بیش از ٢٠ هزار بیمار با مراجعه به اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم، از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زینب حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهارماهه نخست سال جاری، حدود ۲۰ هزار بیمار به اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان مراجعه کردند که ۱۷ هزار و ۸۵۰ نفر از مراجعین، درمان سرپایی و هزار و ۹۵۰ نفر بستری و تعداد ۱۰۰ نفر جهت خدمات درمانی پیشرفته‌تر به بیمارستان‌های مرکز استان اعزام شده‌اند.

وی افزود: به دلیل افزایش تعداد و حضور تمام وقت پزشکان متخصص و حضور پزشک دوم در شیفت بعدازظهر و شب بخش اورژانس شاهد رشد چشمگیر پذیرش‌ها و خدمات ارائه شده به بیماران در چهار ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) اهرم بیان کرد: این پیشرفت نشان از اعتماد مردم این شهرستان به تنها بیمارستان دولتی شهرستان تنگستان بوده است.

وی یادآور شد: از تمامی پزشکان، کادر درمان و پرسنل خدوم این مرکز درمانی که شبانه‌روز در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما