شناسهٔ خبر: 67814765 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تصویب اولین آیین‌نامه اجرایی برنامه هفتم توسعه

سخنگوی هیئت دولت گفت: جلسه امروز هیئت وزیران به ارائه گزارش جمع‌بندی عملکردی به مردم عزیزمان گذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه آخرین جلسه هیئت دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز اولین آیین‌نامه اجرایی قانون برنامه هفتم توسعه تصویب شد و البته قبل از این، آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را داشتیم.

وی افزود: طبق این آیین‌نامه ، برای صیانت موثر از اموال، دارایی‌ها و حقوق دستگاه‌های اجرایی مشوق‌ها و فوق‌العاده ویژه‌ای برای مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی پیش‌بینی شد تا امکان بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان حقوقی و تخصصی فراهم شود. 

بهادری گفت: هم‌چنین در موعد قانونی، اولین آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از گزارشگران فساد به تصویب هیئت وزیران رسید تا سازوکارهای لازم برای حمایت از این گزارشگران مهیا شود.

وی بیان کرد: امروز هیئت وزیران در راستای اجرای قانون بودجه، با افزایش کمک پرداختی مراکز توان‌بخشی و افزایش حق پرستاری معلولان موافقت کرد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب بر اجرایی‌سازی سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب تاکید دارد که موضوعات متنوع و متعددی در این راستا موجود است؛ مثلاً عادلانه‌سازی پرداخت‌ها یکی از این موارد است که نیمه‌تمام مانده است. هم‌چنین لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارسال شده که باید تصویب و آیین‌نامه‌های موجود اجرایی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما