شناسهٔ خبر: 67813155 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

زمان صدور احکام متناسب‌ سازی حقوق بازنشستگان / این بازنشستگان دوبرابر حقوق می‌گیرند

جدیدترین اخبار بازنشستگان ۳ مرداد را در این گزارش بخوانید. در این گزارش جزییاتی درباره آخرین اخبار همسان سازی حقوق بازنشستگان می‌خوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، سازمان تامین اجتماعی هنوز حکمی برای متناسب‌سازی صادر نکرده است و در مورد بازنشستگان کشوری نیز هنوز صدور احکام انجام نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست.

علیرغم اخبار ضد و نقیضی که در فضای مجازی در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و صدور احکام جدید این بازنشستگان دست به دست می‌شود، سازمان تامین اجتماعی هنوز حکمی برای متناسب‌سازی صادر نکرده است.

پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد در روزهای آینده قرار است اعضای کانون عالی بازنشستگان کارگری با مدیران تامین اجتماعی نشست داشته باشند و در مورد صدور احکام متناسب‌سازی تصمیم‌سازی شود.

در مورد بازنشستگان کشوری نیز، همین شرایط تقریباً حاکم است؛ هنوز صدور احکام انجام نشده و زمان دقیق آن نیز مشخص نیست. به گفته‌ی معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، صدور احکام جدید «حقوق» بازنشستگان پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آنها صورت می‌پذیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع گفت: طبق گزارش ارائه شده، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح دو برابر شده و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اجرا و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

نظر شما