شناسهٔ خبر: 67806663 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قراردادی با فدراسیون نداشتم و آزاد بودم؛

علت جدایی دستیار محجوب قلعه نویی

حمید مطهری در خصوص دلیل جدایی خود از کادرفنی تیم ملی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم از کادرفنی تیم ملی جدا شد و هدایت ترا‌کتور را بر عهده گرفت و در تابستان امسال نیز به کادرفنی فولاد خوزستان اضافه شد تا بار دیگر کادر خود را در کنار یحیی گل‌محمدی دنبال کند.

او روز گذشته پس از مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر درباره دلیل جدایی خود از تیم ملی صحبت کرد و در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی را ترک کرد و به فولاد پیوست، گفت: من از تیم ملی به فولاد نیامدم، من از تیم ملی به تراکتور رفتم و از تراکتور به فولاد آمدم.

2055732

او ادامه داد: من به عنوان یک آدم حرفه‌ای شرایط را برای خودم بررسی می‌کنم و قدردان آقای قلعه‌نویی هم هستم. کار کردن در تیم ملی افتخار بود و آرزوی من بود که یک روز مربی تیم ملی شوم که خدا را شکر رسیدم، ولی چون قراردادی با فدراسیون فوتبال نداشتم، به عنوان یک آدم حرفه‌ای و آزاد توانستم یک انتخاب خوب داشته باشم. در تراکتور هم دیدید که بهترین نتایج را گرفتم.

مطهری درباره قراردادهای پایین مربیان تیم ملی گفت: من روزی که به تیم ملی رفتم، واقعا به خاطر پولش نبود، اما دوست داشتم شان مربیان آنجا حفظ شود، وگرنه واقعا نمی‌شود درباره قرارداد تیم ملی صحبت کرد.

وی تاکید کرد: من باز هم از آقای قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. یک سال خیلی خوب را کنار ایشان و بقیه همکاران عزیزم داشتم که همه واقعا زحمتکش و پرتلاش هستند. خیلی دوستانه از تیم ملی جدا شدم.

نظر شما