شناسهٔ خبر: 67804749 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

ددپول و ولورین به فورتنایت می‌آیند ددپول و ولورین به فورتنایت می‌آیند

فصل سوم از بخش پنجم فورتنایت با اینکه به سرعت در حال نزدیک شدن به پایان خود است اما همچنان محتواهای زیادی برای ارائه دادن به بازیکنان دارد. در راستای همراهی با اشتیاق فراوان عمومی برای فیلم Deadpool and Wolverine، اپیک گیمز قرار است اسکین‌های دو شخصیت ددپول و ولورین را طراحی و به بازی اضافه

صاحب‌خبر -

فصل سوم از بخش پنجم فورتنایت با اینکه به سرعت در حال نزدیک شدن به پایان خود است اما همچنان محتواهای زیادی برای ارائه دادن به بازیکنان دارد. در راستای همراهی با اشتیاق فراوان عمومی برای فیلم Deadpool and Wolverine، اپیک گیمز قرار است اسکین‌های دو شخصیت ددپول و ولورین را طراحی و به بازی اضافه کند.

نسخه‌های فورتنایت ددپول و ولورین به‌زودی وارد جزیره می‌شوند و براساس گفته‌های Hypex، یکی از تولیدکنندگان محتوای شناخته شده فورتنایت، هر دوی این اسکین‌ها با آیتم‌های مخصوص خود عرضه می‌شوند. با اینکه هنوز مشخص نیست که این آیتم‌های تزئینی قرار است چگونه به فروش برسند اما به‌نظر می‌رسد که آیتم‌های ددپول شامل تیری که از سر او رد شده، شمشیرهای کاتانای دوگانه او، یک سر زامبی شکل، یک برچسب ددپول و یک ایموت مخصوص است.

اسکین ددپول و آیتم های آن در فورتنایت

اسکین ولورین و آیتم های آن در فورتنایت

آیتم‌های ولورین هم شامل لباس این شخصیت در این فیلم، پنجه‌های آدامانتیوم، یک نقاشی از ددپول، یک برچسب و یک ایموت است. علاوه‌بر‌این ما از شمایل گلایدرهای این دو پوسته هم خبر داریم که هر دو یک بالون هوای گرم با نقش صورت خودشان روی آن است.

هنوز مشخص نیست که این اسکین‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند اما از آن جایی که فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در تاریخ ۵ مرداد اکران شود، می‌توان گفت که بازیکنان تا قبل از اکران عمومی این فیلم می‌توانند این اسکین‌ها را خریداری کنند.

منبع: zoomg-370116

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

فیلم Deadpool and Wolverine قرار نیست ددپول ۳ باشد

ادامه مطلب

نسخه‌های عجیب ددپول در تصاویر فیلم Deadpool and Wolverine

ادامه مطلب

تصویر جدید فیلم Deadpool and Wolverine با حضور رایان رینولدز و هیو

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما