شناسهٔ خبر: 67803609 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سردار احمدرضا رادان:

شهادت موهبتی است که خداوند آن را به بندگان شایسته‌اش عطا می‌فرماید

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهادت موهبتی الهی است که خداوند متعال آن را به بندگان شایسته و لایق خویش عطا می‌فرماید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ظهر امروز در سفر به استان کرمانشاه با خانواده شهید گودینی دیدار و گفت وگو کرد.
 
سردار رادان در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: شهادت موهبتی الهی است که خداوند متعال آن را به بندگان شایسته و لایق خویش عطا می‌فرماید.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه سخنان خود ادامه داد: شهدا که امروز در این جایگاه والا قرار دارند برای دفاع از کیان دین و کشور جان خود را فدا کردند و بی گمان امروز در نزد پروردگار خویش حاضر هستند و در والاترین درجات قرار دارند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: شهیدان در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایثارگری‌های خویش نامشان تا ابد در تاریخ این کشور باقی خواهد ماند.
 
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همه مسئولان و دولتمردان وظیفه دارند که امروز با تلاش و کوشش بیشتر راه شهدا را ادامه دهند و زمینه اقتدار و عزت این نظام را فراهم آورند.
 
سردار رادان تاکید کرد: جایگاه و مقام خانواده‌های شهدا کمتر از اجر شهیدان نیست زیرا آنان با صبر و شکیبایی در مقابل از دست رفتن عزیزشان صبوری کردند که این خود یک جهاد می‌باشد.
 
فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: خوشبختانه ملت ایران برای خانواده‌های شهدا ارزش بسیار والایی برخوردارند و به خوبی می‌دانند که این عزیزان چه افتخاراتی برای کشور و اسلام آفریدند.
 
بر اساس این گزارش، در این دیدار سردار رادان با اهدای لوح یادبود از خانواده شهید گودینی تجلیل به عمل آورد.
 
گفتنی است که سفر فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی به استان کرمانشاه به منظور بازدید از مرز خسروی جهت مهیا سازی بسترهای پیاده‌روی اربعین حسینی صورت گرفته است.
 
انتهای پیام/

نظر شما