شناسهٔ خبر: 67802865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رفتار شما باعث جدایی ستاره‌ها می‌شود

واکنش تند تراکتور به ادعای مدیرعامل پرسپولیس!

باشگاه تراکتور با تندترین لحن ممکن به ادعای رضا درویش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش “ورزش سه”، شب گذشته رضا درویش با حضور در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که مهدی ترابی با دستمزد بیش از ۷۰ میلیارد تومان راهی تیم فوتبال تراکتور شده است.

سعید مظفری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر، اظهار داشت: علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر اکنون بازیکنان تحت قرارداد تراکتور هستند، علي‌رغم احترام خاصي كه براي آقاي درويش قائل هستم، عرض ميكنم كه آقای درویش حق ندارند راجع به بازيكنان ما اين چنين اظهار نظر نمايند و با استفاده ابزاري از مسائل عاطفي و تحريك احساسات هواداري به دنبال جبران قصور مجموعه‌شان باشند. انتظار می‌رود ایشان به اصول و قواعد حاکم بر فوتبال واقف باشد.

2020824

وی ادامه داد: رقم‌های اعلام شده از سوی آقای درویش در خصوص رقم قرارداد بازیکنان مذکور با تیم تراکتور، به هیچ عنوان صحت ندارد. این بازیکنان به خاطر رفتار و خلف وعده مديريت از پرسپولیس جدا شده‌اند، نه پول. باشگاه تراکتور قرارداد نامتعارفی با هیچ بازیکنی منعقد نکرده و رقم‌های اعلامی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توهم است.

مظفری‌زاده اظهار داشت: بار دیگر اعلام می‌کنم دلیل جدایی ستاره‌های پرسپولیس همین نوع رفتار و بدقولی‌های مديريت این باشگاه است و عامل حضور آنان در تراکتور نیز رقم بالای قرارداد نیست؛ بلکه رفتار متعهدانه و نظم مالی تراکتور در قبال قراردادهای منعقد شده است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور عنوان کرد: همان‌گونه که یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده بودند، بپذیرید که عدم توانایی شما در مذاکره و رفتارهای نادرست‌تان عامل جدایی ستاره‌های پرسپولیس است.  اينكه شما فكر كنيد با فشار به اركان فدراسيون و ايجاد موج رسانه‌اي مي‌توانيد تغييري در عدالت ايجاد كنيد تصور كاملا اشتباهي است

نظر شما