شناسهٔ خبر: 67802011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

استوری معنادار مرادمند: ما چترمان خداست!

محمدحسین مرادمند با انتشار یک استوری درباره شرایط کنونی‌اش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -
استوری معنادار مرادمند: ما چترمان خداست!
کد خبر: 668366
|
۱۴۰۳/۰۵/۰۲ ۱۸:۴۵:۴۶

در شرایطی که کمتر از یک ماه دیگر لیگ بیست و چهارم آغاز می‌شود، هنوز وضعیت برخی از بازیکنان لیگ برتر مشخص نشده و در این بین به نظر می‌رسد محمد‌حسین مرادمند مدافع مرکزی آبی‌ها باید درباره ادامه دوران حرفه‌ای خود تصمیم مهمی بگیرد.

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه پرسپولیس و تراکتور به او شنیده شده اما همچنان سرنوشت مرادمند در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

با توجه به چنین موضوعی، محمدحسین مرادمند، مدافع 31 ساله آبی‌ها در صفحه اینستاگرامی خود یک متن منتشر کرد که به‌نوعی واکنش به اخبار پیرامون او در رابطه با احتمال جدایی‌اش از جمع آبی‌ها است. او در این استوری نوشت: بگذار ابر سرنوشت هر چه می‌خواهد ببارد، ما چترمان خداست...

مرادمند با توجه به جذب سامان فلاح، ماندنی شدن آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی و حضور رافائل سیلوا در تمرینات استقلال، جایگاهی برای حضور در جمع شاگردان جواد نکونام در فصل آینده ندارد و باید هر چه زودتر تکلیف خودش را روشن کند تا به تمرینات پیش فصل تیم جدیدش اضافه شود. 

او در این مدت 77 بازی برای استقلال انجام داد و موفق شد همراه با آنها قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام را تجربه کند و به عنوان یک مدافع مرکزی روزهای خوبی را با آبی‌ها تجربه کرد.

 

نظر شما