شناسهٔ خبر: 67800515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

در روزنامه امروز خبرورزشی بخوانید/ تراکتور غرامت پرسپولیس را می‌دهد؟ / با پول نمی‌شود جام گرفت!

در شماره امروز خبرورزشی این مطالب را می خوانید.

صاحب‌خبر -

روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۲۸ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

راز خریدهای دفاعی استقلال فاش شد

در صفحه استقلال می خوانید: «استقلال این فصل خریدهای خود را با خط دفاع آغاز کرده است و به نوعی می توان گفت بیشتر خریدهای این تیم تا به این جای کار دفاعی بوده اند. این در حالی است که استقلال فصل گذشته در بین تیم های حاضر در لیگ برتر بهترین تیم بود. از سویی سید حسین حسینی با ۱۸ کلین شیت بهترین دروازه بان از این حیث بوده است.  اینکه چرا خریدهای ابتدایی استقلال در فاز دفاعی بوده در نوع خود جالب است و این به دیدگاه جالب جواد نکونام سرمربی تیم استقلال بر می گردد.»

وساطت برای پس گرفتن شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند! / تراکتور غرامت پرسپولیس را می دهد!؟

در صفحه پرسپولیس می خوانید: «آخرین شنیده ها حکایت از وساطت برخی دوستان مشترک، برای پس گرفتن شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند است! کمیته تعیین وضعیت هنوز رای نهایی خود را در مورد پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند اعلام نکرده و همین موضوع شایعات پیرامون این رای را افزایش داده است.

اگر بیرانوند در این پرونده محکوم شود محرومیتی ۴ تا ۶ ماهه گریبانگیر او خواهد شد ضمن اینکه این دروازه بان باید غرامتی میلیاردی هم به پرسپولیس پرداخت کند.»

چرا رضا درویش مخالف افزایش سقف بودجه است؟/ پای پول عبدالکریم حسن درمیان است!

باز هم از پرسپولیس: «یکی دو باشگاه مدعی فوتبال ایران در لیگ برتر خواستار افزایش سقف بودجه تیم های در فصل جدید شده اند که این موضوع با مخالفت رضا درویش مواجه شد! عبدالکریم حسن که بعد از اتفاقات جام جهانی قطر و درگیری لفظی با یک هوادار در فضای مجازی با تنبیه شدیدی رو به رو و از لیگ ستارگان و تیم ملی قطر کنار گذاشته شد، بعد از بازی در لیگ کویت به تهران آمد و با پرسپولیس به قهرمانی رسید.».

ابراهیم اسدی: با پول نمی‌شود جام گرفت و قهرمان شد!/ رقیب این فصل پرسپولیس، باز هم استقلال است

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ حرفه ای کشوردر گفتگو با خبرورزشی حرف های جالبی زد:

* شما دیدید که قهرمانی فصل گذشته پرسپولیس کار سخت و بزرگی بود این موضوع نشان دهنده بزرگی و شخصیت تیم پرسپولیس است و قهرمانی و جام گرفتن به پول داشتن و ولخرجی نیست!

* پرسپولیس در این سال‌ها هیچ‌گاه گران‌ترین تیم از نظر هزینه نبوده ولی بیشترین افتخارات را به دست آورد. پس مسایل مالی مهم است ولی همه چیز نیست.

* پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه چند بازیکن رفته و چند بازیکن جایگزین شده اند. پرسپولیس همیشه چنین شرایطی را تجربه کرده و ستاره های مشهوری از این تیم رفته اند اما بلافاصله نفراتی جایگزین شده اند.

* به نظر من باز هم استقلال رقیب اصلی پرسپولیس در فصل جدید خواهد بود. من یک بار دیگر تکرار می کنم که به صرف خرید ستاره های یک تیم یا بستن قراردادهای آنچنانی، هیچ تیمی نمی تواند جام بگیرد و قهرمان شود.

العملود بست، ۲ نفر دیگر هم می‌آیند/ پرسپولیس با آفریقایی‌ها در آسیا

در مورد خرید تازه پرسپولیس می خوانید: «پرسپولیس با ایوب العملود توافق کرد و گفته می‌شود قرار است یک گلر کامرونی و یک مدافع چپ مراکشی (به‌جای عبدالکریم حسن) هم بخرد. سرخپوشان البته گولسیانی و اورونوف را هم دارند اما هرگز به خاطر نمی‌آوریم که ۳ بازیکن آفریقایی به طور همزمان در این تیم بازی کرده باشند...»

بازگشت به تختی بعد از ۲۲ سال!

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «یکی از مسئولان ورزشگاه‌ها گفته حتی اگر ورزشگاه آزادی آماده شود، بازی‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود! صرف‌نظر از این تفکر و ادبیات قشنگ! باید پرسید واقعاً ما خجالت نمی‌کشیم که هنوز در تعمیر یک ورزشگاه مشکل داریم؟ پرسپولیس و استقلال ۲۲ سال قبل در تختی بازی می‌کردند و حالا تازه برگشتیم به سال ۸۱ (زمانی که کخ سرمربی استقلال بود و علی پروین سرمربی پرسپولیس)».

نظر شما