شناسهٔ خبر: 67800463 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

خودرو جدید و وارداتی پارس خودرو معرفی شد ​​​​​​​+ عکس

یکی دیگر از محصولات وارداتی شرکت پارس خودرو، خودرو رووی ERX5 است. این کراس‌اوور هیبریدی قرار است 5000 دستگاه از آن وارد کشور شود. سومین نسل ERX5 از سال 2022 روی خط قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصرخودرو، این کراس‌اوور 1840 کیلوگرمی، از یک موتور 1.5 لیتری TGDI با 185 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. یک موتور برقی نیز با قدرت 241 اسب‌بخار و 270 نیوتن‌متر گشتاور توسط گیربکس سرعته AMT قدرت تولیدی را به چرخ‌ها می‌رساند.

ظرفیت باتری‌های ولتاژ بالا این خودرو 12.3 کیلووات ساعت است که در صورت پر بودن باک می‌تواند 1050 کیلومتر مسافت را طی کند.

6 کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده‌ای)، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، سیستم کنترل کشش، ASR، دوربین ثبت وقایع و سیستم کمکی رانندگی (کروزکنترل تطبیقی، سیستم هشداردهنده خروج از مسیر و سیستم کمکی رانندگی بین خطوط) از جمله ویژگی‌های ایمنی این خودرو هستند که وظیفه تامین ایمنی سرنشینان را بر عهده دارند.خودرو جدید و وارداتی پارس خودرو معرفی شد ​​​​​​​+ عکس

در فهرست ویژگی‌های کراس‌اوور وارداتی جدید پارس خودرو امکاناتی نظیر سقف پانورامیک، چراغ‌های جلو ماتریکس، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسور فشار باد تایرها، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی و گرمکن، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، رینگ 19 اینچی آلومینیومی، سنسور پارک جلو و عقب، چراغ‌های جلو تطبیقی، نمایشگر 27 اینچی 4kبا قابلیت جابه‌جایی، دوربین دید عقب، ترمز پارک برقی و اتوهلد و ... دیده می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما