شناسهٔ خبر: 67799994 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه جدایی

بعد از اینکه طی روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس فاز جذب بازیکن را پشت سر گذاشت، اکنون بحث جدایی برخی نفرات این تیم و جابه‌جایی در لیست شکل گرفته است.

صاحب‌خبر -

با جذب علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العملود اکنون پرسپولیس همچنان به دنبال تقویت خود در پست‌های باقی‌مانده است.

رضا درویش از تلاش این باشگاه برای جذب حداقل سه بازیکن دیگر طی روزهای آتی خبر داده است و امیدوار است با جذب نفرات مدنظر، شرایط برای تقویت تیم شکل گیرد.

با این حال اکنون گفته می‌شود احتمالا یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز با نظر باشگاه از جمع سرخپوشان جدا شود. مهرشاد اسدی دروازه‌بان جوان و 22 ساله پرسپولیس احتمالا برای فصل آتی به دنبال مقصد جدیدی باشد.

پرسپولیس در شرایطی که علیرضا بیرانوند را از دست داده و احمد گوهری نیز در تلاش برای مقصد جدیدی است، در حال حاضر در اردوی خود امیر رفیعی، مهرشاد اسدی و عرفان نجاری را در اختیار دارد. آنها به صورت قطعی طی روزهای آتی یک دروازه‌بان باتجربه را به اردوگاه خود اضافه خواهند کرد تا شماره یک را به وی بدهند. امیر رفیعی نیز در فصل گذشته در چند دیدار و در روزهایی که بیرانوند مصدوم بود در ترکیب حضور یافت و خصوصا در دیدارهای لیگ توانست عملکرد موفقی به جا بگذارد. عرفان نجاری نیز دیگر دروازه‌بان جوان این تیم محسوب می‌شود و اکنون باید دید مهرشاد اسدی که جدی‌ترین گزینه جدایی این تیم محسوب می‌شود در فصل آتی چه مقصدی را انتخاب خواهد کرد.

اسدی در دیدارهای تدارکاتی این تیم عملکرد موفقی از خود به جا گذاشته اما با توجه به شرایط سنی، گفته می‌شود باشگاه نیز تمایل دارد احتمالا او را به صورت قرضی راهی تیم دیگری کند تا آمادگی‌اش حفظ شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما