شناسهٔ خبر: 67799360 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

کد مورس همستر امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ + آموزش گرفتن یک میلیون سکه همستر رایگان

در این مطلب به معرفی کد مورس همستر کامبت برای امروز سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ پرداخته ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود.

این روزها تب همستر کمبت حسابی در نقاط مختلف کشور فراگیر شده است و اخبار و مفاهیم مرتبط آن همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته است. کد مورس همستر کامبت یکی از همین مفاهیم است که این روزها مورد توجه کاربران قرار گرفته است. اما این کد چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و •) استفاده می‌شود. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف نیز کاربرد داشت. تصویر زیر راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز هر روز همستر می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

کد مورس چیست

کد مورس همستر کامبت به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند. برای وارد کردن هر رمز همستر کامبت ۲۴ ساعت فرصت دارید و پس از انتشار کد جدید، کد قبلی منقضی خواهد شد؛ یعنی ربات بازی دیگر آن را از شما نمی‌پذیرد.

کلمه مربوط به رمز هر روز، اغلب یکی از واژه‌های مرتبط با بازی همستر کامبت یا دنیای ارزهای دیجیتال است که حدس‌زدن آن چندان دشوار نیست.

کد مورس یا رمز روز 2 مرداد همستر کامبت کلیدواژه BIP است که می‌توانید مطابق راهنمای زیر آن را وارد کنید.

نظر شما