شناسهٔ خبر: 67797035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

حیات‌مقدم: پزشکیان در انتخاب اعضای دولت نکات رهبری را مدنظر قرار دهد

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب در انتخاب اعضای کابینه نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند را مورد توجه قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، امیر حیات‌مقدم در نطق میان دستور خود در جریان جلسه امروز مجلس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نکات مهمی را در خصوص نهاد مجلس و همکاری قوا در دیدار با نمایندگان مطرح کردند که حتما باید در سرلوحه کار ما نمایندگان قرار گیرد. به رئیس‌جمهور منتخب و محبوب آقای پزشکیان تبریک می‌گویم. بنده از ایشان تقاضا دارم در انتخاب اعضای کابینه به نکاتی که معظم‌له فرمودند توجه داشته باشند و به همکاران خود در مجلس نیز می‌گویم ما ضمانت اجرای بیانات رهبری در تشکیل کابینه هستیم.

وی در ادامه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیان کرد: ما یقین داریم که فلسطین و غزه پیروز این نبرد خواهد بود و این رژیم کودک‌کش و غاصب که به عنوان سرطان در منطقه فعال است، به زودی نابود خواهد شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر و امیدیه در مجلس تصریح کرد: یکی از مشکلات منطقه بنده مشکل آب شرب است که خدمت وزیر نیرو تذکر دادیم اما ترتیب اثر ندادند. طرح انتقال آب در منطقه بیش از ۱۰ سال است که می‌گذرد اما اصلاح نشده است. اصلاح شبکه‌های فرسوده آب منطقه‌ای باید مورد توجه باشد. ۱۰ روستای ما هم‌اکنون فاقد آب هستند و ما با تنش آبی مواجه بوده و کسی از دولت پاسخگو نیست.

وی با اشاره به آمار جوانان بیکار در منطقه وی  گفت: اکنون صددرصد مدیران ما غیربومی هستند. اینگونه چگونه می‌شود مشکل اشتغال را حل کرد؟

نظر شما