شناسهٔ خبر: 67797004 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمله ماتئوس به اسطوره بایرن: این قدر حرف نزن!

لوتار ماتئوس به شدت از اظهارات مطرح شده از سوی اولی هوینس انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، درگیری در بین اسطوره‌ها و ستاره‌های سابق باشگاه بایرن مونیخ  در چند سال اخیر بارها و بارها رخ داده و آنها به شدت از یکدیگر، اظهارات و تصمیمات و اقدامات صورت گرفته انتقاد کرده‌اند و این موضوع چندان برای هواداران این تیم هم خوشایند نیست.

صحبت‌هایی که هوینس در روزهای گذشته درباره شرایط بایرن و بازیکنان این تیم مطرح کرده، حالا با واکنشی تند از سوی ماتئوس روبرو شده است. این ستاره سابق فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در این باره به اسکای اسپورت آلمان گفت: «هوینس برای تقریباً ۵ دهه توانسته است ساختار باشگاه بایرن را شکل دهد.

او این حق را دارد که تفکراتش را به زبان بیاورد اما چرا همیشه باید به صورت علنی این کار را انجام دهد؟ اگر من در جایگاهی بودم که مسئولیتی داشتم مطمئنا از او می‌خواستم که خودش به نزد من بیاید و صحبت‌هایش را مطرح کند و اگر کمکی می‌خواستم به او مراجعه می‌کردم. شاید او هنوز مسئول انجام کارهای باشگاه باشد اما دیگر رئیس نیست.

ما نمی‌توانیم هوینس را بیشتر از این تغییر دهیم حق را دارد که نظراتش را مطرح کند اما حرف‌های او همیشه باعث ناراحتی می‌شود. صحبت او در این باره که بازیکنان باید به فروش برسند تا بتوانیم خریدهای بیشتری انجام دهیم کاملا طبیعی و قابل درک است اما لزومی ندارد که این حرف را به صورت علنی مطرح کند.

او در عوض باید این موضوع را در داخل باشگاه با مکس ایبرل و کریستوف فرویند مطرح کند چون این دو نفر تصمیم‌گیرنده هستند اما این اظهارات نشان می‌دهد که شاید افراد دیگری هم در تصمیم‌گیری دخالت دارند. هوینس به اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ اجازه داد که کارها را انجام دهند و دوست ندارد که بار دیگر شرایط به شکلی اشتباه پیش برود.

هوینس نگران است و این هراس واضح و آشکار است. او کان و صالح حمیدزیچ را به کار گرفت و پس از آن هم مسئول برکناری یولیان ناگلزمان و توماس توخل بود. اما برعکس گذشته، این تصمیمات در چند سال اخیر جواب نداده است. به همین دلیل است هوینس حس می‌کند تحت فشار شدیدی قرار دارد.»

نظر شما