شناسهٔ خبر: 67796920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای مارکا

بمب اتلتیکو: آقای گل لالیگا شکار شد

اتلتیکو مادرید در حال نهایی کردن مذاکرات با خیرونا برای به خدمت گرفتن آرتم دووبیک، آقای گل لالیگاست. توافق با خود بازیکن قطعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرتم دووبیک، هدف شماره یک اتلتیکو برای تقویت خط حمله است. درست از لحظه‌ای که موراتا قصد خود را برای رفتن به میلان اعلام کرد، سرعت مذاکرات با دووبیک و خیرونا بالا گرفت و مهاجم اوکراینی حالا در یک قدمی متروپولیتانو قرار دارد. در واقع، در روزهای آینده او می‌تواند همراه با لونورماند، گزینه تقویتی بزرگ روخی بلانکو در تابستان لقب بگیرد.

اگرچه در متروپولیتانو خوش‌بینی در مورد این انتقال زیاد است اما تا زمانی که خیرونا با مفاد پیشنهاد اتلتیکو موافقت کرد، انتقال نهایی نمی‌شود. دووبیک بند فسخ 40 میلیون یورویی دارد ولی اتلتیکو در مذاکره با خیرونا می‌خواهد تخفیف بگیرد.

مارکا نوشته است که هرچند خیرونا راضی به از دست دادن دووبیک نیست ولی تمایل خود بازیکن به جدایی باعث شده تا تن به مذاکره بدهند و انتقال بسیار محتمل و نزدیک است.

اتلتیکو سورلوث از ویارئال را نیز زیر نظر داشت اما بند فسخ 38 میلیون یورویی و مقاومت باشگاه او که حاضر به مذاکره نشد، اتلتیکو را وادار به عقب نشینی کرد. سورلوث فصل قبل بعد از دووبیک در رده‌بندی گلزنان قرار گرفت.

نظر شما