شناسهٔ خبر: 67796916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هزینه 20 میلیاردی فدراسیون برای اقامت در پاریس

دلیل غیبت کشتی‌گیران در دهکده المپیک فاش شد!

رئیس فدراسیون کشتی راز غیبت کشتی‌گیران در دهکده ورزشکاران بازی‌های المپیک 2024 پاریس را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که خبر رسید فدراسیون کشتی تصمیم گرفته ورزشکاران خود را برخلاف سایر تیم‌ها به دهکده ورزشکاران المپیک 2024 پاریس نبرد! این موضوع که واکنش‌های بعضا منفی هم در پی داشت، موضوعی بود که امروز توسط خبرنگار "ورزش سه" از علیرضا دبیر در نشست خبری سوال پرسیده شد.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اسکان تیم‌های ملی کشتی خارج از دهکده المپیک، گفت: "یک سال است این موضوع را پیگیری می‌کنیم و دوستانی خارج از وزارت ورزش و کمیته المپیک به ما کمک کردند. من ۲ المپیک خودم کشتی گرفتم و بالا و پایین آن را دیده‌ام. یک‌ملت چشمشان به مدال کشتی است. ۱۰ هزار ورزشکار می‌آیند که حداقل ۸ هزار تای آنها مثل حسن یزدانی هستند. از دهکده تا سالن ۵۰ دقیقه راه بود اما جایی که گرفتیم ۷ دقیقه راه است. در بازی‌های آسیایی امین میرزازاده به‌خاطر بد بودن غذا ۸ کیلو وزنش کم شد. طعم غذای دهکده خوب نیست و به ما نمی‌خورد. اسکان تیم کشتی خارج از دهکده ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار یورو شد که خودمان پرداخت کردیم و یک قران از وزارت و کمیته المپیک نگرفتیم. خیلی از تیم‌های بزرگ مثل آمریکا نیز به دهکده نمی‌آیند و ما هم برای اولین بار این کار را کردیم."

اینطور که دبیر اعلام کرد فدراسیون کشتی حدود 20 میلیارد هزینه کرده تا اعضای این تیم با آرامشی بیشتر خودشان را در پاریس آماده شرکت در مسابقات کنند.

نظر شما