شناسهٔ خبر: 67796891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

«اصفهان» قهرمان هندبال ساحلي باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان کشور

صاحب‌خبر -
«اصفهان» قهرمان هندبال ساحلي باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان کشور

خبرگزاری آریا- رئیس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن از پایان رقابت‌های هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان کشور در این شهرستان خبر داد.

 

 فرشید استادی کم، ظهر امروز «دوم مرداد ماه 1403» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رقابت‌های هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دسته جات آزاد بانوان کشور با شرکت هفت تیم در مجموعه ورزش‌های ساحلی واقع در میدان اسبدوانی شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های «فروشگاه زنجیره‌ای لارما ساری، رشت، مقاومت فردیس، باشگاه ورزشی راد گلستان، البرز، اصفهان و اکو کامانیا کرمان» نیز در این دوره حضور داشتند، خاطرنشان کرد: رقابت‌های مذکور از ٣١ تیرماه آغاز و پیش از ظهر امروز «دوم مرداد ماه» با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرترکمن با تأکید بر اینکه دیدار پایانی و فینال این رقابت‌ها صبح امروز بین دو تیم گلستان و اصفهان برگزار شد، افزود: در یک بازی نزدیک و نفس گیر و در ضربات پنالتی، گلستانی‌ها نتیجه را به اصفهان واگذار کرده و بر سکوی دوم‌ ایستادند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت تیم اصفهان قهرمان، گلستان نایب قهرمان و البرز سوم شد، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این رقابت‌ها با حضور معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان گلستان، رئیس هیئت هندبال استان و بانوان علاقمندان به ورزش هندبال در شهرستان بندرترکمن برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما