شناسهٔ خبر: 67796773 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

سه دلیل ساده برای باز کردن حساب در بلوبانک

از پنهان کردن موجودی تا انتقال وجه با شماره تماس

انتخاب یک بانک خوب، میان اینهمه بانک و نئوبانک با خدمات متنوع و جذاب در این روزها، کار خیلی آسانی نیست. بلو، نئوبانک سامان، در این میدان رقابتی، برنده به نظر می‌رسد.

صاحب‌خبر -

رپرتاژ آگهی: بانکی که ادعا می‌کند «دوست‌داشتنی» است و برای این ادعا شاهد مثال‌های بسیاری دارد. خیلی‌ها برای انتخاب بلو به عنوان بانک روزمره‌شان، دلایلی مثل کارت‌های رنگی، اپلیکیشن با رابط کاربری خوب، سرویس‌هایی مثل باکس و...  دارند اما دلایل ساده‌تری هم برای دوست داشتن این بانک وجود دارد.

موجودی، مثل مسواک است

موجودی حساب شما یک موضوع شخصی است؛ مثل مسواک! برای همه ما پیش آمده که وقتی اپلیکیشن بانکی خود را در مقابل شخصی باز و اجرا می‌کنیم، موجودی حساب‌مان مانند یک زنگ هشدار نمایش داده می‌شود. اگر جزو آن دسته از افراد باشید که حریم شخصی برای‌‎تان مهم باشد حتما دوست ندارید که کسی از موجود حساب شما مطلع شود.

بلو به منظور افزایش امنیت و حریم شخصی شما این امکان را فراهم کرده تا موجودی حساب خود را پنهان کنید. برای این کار کافیست اپپلیکیشن بلوی خود را باز کنید و در صفحه اول یا همان خانه، موجودی خود را لمس کنید تا هم موجودی و هم تراکنش‌های شما پنهان شود. برای نشان دادن موجودی، می‌توانید دوباره موجودی پنهان شده خود را لمس کنید و آن را دوباره به نمایش دربیاورید.

انتقال وجه به آسانی و آنی با کیو آر کد

هنوز هم برای انتقال پول از اسکناس و کارت بانکی استفاده می‌کنید؟ به این فکر کرده‌اید که اگر روزی دستگاه پوز فروشگاه‌تان کار نکند، چگونه مبلغ کالاهای فروخته شده‌تان را از مشتریان می‌گیرید؟

با حساب بلو می‌توانید یک کیو آر کد شخصی برای دریافت وجه از دیگران تعریف کنید. این کیو آر کد می‌تواند با مبلغ مشخص یا بدون مبلغ باشد. در مواقعی که مبلغ مشخصی طلب دارید، می‌توانید مبلغ را در کد تعریف کرده و برای بدهکار ارسال کنید. همچنین، اگر دستگاه پوز خراب شد، می‌توانید کیو آر کد شخصی خود را در معرض دید عموم قرار دهید تا مشتریان به راحتی مبلغ را به حساب بلوی شما واریز کنند. این کیو آر کد قابل اشتراک‌گذاری به صورت تصویر و پی‌دی‌اف در هر پلتفرمی است. برای ساختن این کیو آر کد کافیست اپلیکیشن بلو را باز کنید. به بخش انتقال وجه بروید. در بالای صفحه علامت کیو آر کد را لمس کنید. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که هم امکان اسکن کد و هم ساخت کد را به شما می‌دهد. عبارت کیو آر کد من را لمس کنید. حالا یک کیو آرد کد اختصاصی برای خودتان فعال کرده‌اید.

انتقال وجه با شماره تماس

آیا دوست دارید که بدون پیامک بازی و با یک کلیک به هر شخصی که در مخاطبان تلفن همراهتان حضور دارند، وجهی را انتقال دهید؟ پاسخ این سوال قطعا مثبت است. اما مگر این قابلیت اصلا وجود دارد؟ باید بگوییم که بله. بلو این قابلیت را برای شما که از کاربران این بانک دوست داشتنی هستید فعال کرده است. برای فعال کردن این قابلیت به بخش پروفایل خود در بلو بروید. بخش امنیت و حریم شخصی را باز کنید و به انتقال وجه به مخاطبین بروید و با خواندن شرایط و قوانین این قسمت را فعال کنید. حالا کافیست به بخش انتقال وجه بروید در این قسمت یک نواری به اسم مخاطبین برای شما فعال شده است که می‌توانید به هر کدام از آشنایان خود که حساب بلو دارند به راحتی پول انتقال دهید.

برچسب‌ها:

نظر شما