شناسهٔ خبر: 67796145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندهان ارشد نظامی شمال شرق و شمال غرب ارتش معرفی شدند

با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش فرماندهان ارشد نظامی شمال شرق و شمال غرب ارتش معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه شمالغرب با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش و فرماندهان ارشد نظامی شمال‌غرب  برگزار شد.

امیر سرتیپ نعمتی جانشین نیروی زمینی ارتش ضمن تسلیت ایام ماه محرم و شهدای خدمت تصریح کرد: اولین مولفه سربازی و خدمت به کشور، پای کار بودن است و امیر سرتیپ دوم امان الهی یک انسان با صداقت، دلسوز و خستگی ناپذیر است و همیشه در تمام ماموریت ها آمادگی کامل داشته و الحمدالله امیر سرتیپ دوم شفیعی این ویژگی های مهم را داراست و ایشان جزو مدافعین حرم هستند.

امیر سرتیپ دوم امان‌الهی، فرمانده پیشین قرارگاه شمال‌غرب ارتش نیز در این مراسم ضمن ارائهٔ گزارشی از عملکرد خود، گفت: برگزاری رزمایش مرکب ایران و جمهوری آذربایجان بیانگر صلح و دوستی بین دو کشور است که با حضور دلاورمردان ارتش کشورمان و نیروهای نظامی آذربایجان در منطقه صفر مرزی برگزار شد.

وی با تأکید بر تحکیم برادری و وحدت با کشورهای همسایه، افزود: دشمنان بدانند و آگاه باشند که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر هرنوع تهدیدی آمادگی کامل دارند.

در پایان این مراسم از تلاش‌های امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی به‌عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 آذربایجان و امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌الهی به عنوان فرمانده قرارگاه شمال‌‌غرب تجلیل و قدردانی شد و با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی به‌عنوان فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی و امیر سرتیپ دوم سیروس امان الهی به‌عنوان فرمانده قرارگاه شمال‌شرق منصوب گردید.

براساس این گزارش، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی فارغ‌التحصیل دانشگاه افسری امام علی (ع) است و دورهٔ فرماندهی و مدیریت را در دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش گذرانده است. وی دارای مسئولیت‌هایی همچون جانشین و فرمانده گردان در تیپ 55 نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش، ریاست ستاد مرکز آموزش 03 عجب‌شیر نیروی زمینی ارتش، جانشین فرماندهی تیپ 65 نوهد ارتش، فرمانده تیپ 25 نیروی مخصوص ارتش، فرمانده لشکر 21 حمزه آذربایجان ارتش و ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما