شناسهٔ خبر: 67795895 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۶ فراخوان ملی جامعه ایمانی مشعر با موضوع محرم و اربعین

فاطمه علی آبادی

جامعه ایمانی مشعر به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و صفر همچون سال‌های گذشته سوگواره‌های هنری و رسانه‌ای با موضوع هیأت و عزای سیدالشهدا علیه‌السلام برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جامعه ایمانی مشعر به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم و صفر همچون سال‌های گذشته سوگواره‌های هنری و رسانه‌ای با موضوع هیأت و عزای سیدالشهدا علیه‌السلام برگزار می‌کند.

یکی از آنها، پنجمین فراخوان گرافیک متحرک هیأت است که در دو بخش روایت هیأت و پوستر اعلان متحرک هیأت برگزار می‌شود. جوایز این سوگواره ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم هر رشته است.

دومین سوگواره، پنجمین فراخوان تولیدات صوتی هیأت است که در رشته‌های پادکست مداحی، پادکست سخنرانی، آنونس مراسم هیأت و بخش ویژه: روایت هیأت برگزار می‌شود.جوایز این سوگواره ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم هر رشته است.

چهارمین فراخوان تصویرسازی هیأت، سوگواره بعدی است که در رشته‌های تصویرسازی هیأت و هیأت و مقاومت برگزار می‌شود.جوایز این سوگواره هم ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم هر رشته است.

چهارمین فراخوان حروف‌نگاری هیأت، رویداد دیگری است که در دو بخش پوستر حروف‌نگاری هیأت و اسامی و القاب امام محمد باقر (ع) برگزار می‌شود.جوایز این سوگواره هم ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم هر رشته به همراه تندیس و لوح تقدیر است.

پنجمین فراخوان تولیدات ویدئویی هیأت، رویداد دیگر امسال است که در سه بخش کلیپ‌مداحی، کلیپ سخنرانی و تیزر مراسم هیأت به عنوان بخش‌های اصلی و روایت هیأت به عنوان بخش ویژه برگزار می‌شود.

جوایز این سوگواره هم ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان برای نفرات اول تا سوم در هر رشته بخش اصلی است.

در بخش ویژه روایت هیأت هم به رتبه برتر ۲۰ میلیون تومان هدیه داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ۵ رویداد تا ۲۵ دی‌ماه مصادف با ولادت امام‌علی علیه‌السلام فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان همزمان با رویداد ملی سفینةالنجاة ۳ خواهد بود.

افراد برای ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر باید به سایت Www.honareheyat.com مراجعه کنند.

دومین فراخوان ملی هیأت و کودک ویژه فعالان هیأت، مسجد و تشکل‌های دینی هم سوگواره بعدی جامعه ایمانی مشعر است که با هدف بیان تجربیات، تولیدات و محصولات ویژه محرم و اربعین برگزار می‌شود.

مجموعه اقدامات و فعالیت‌های هیأت و موکب کودک، محتوای ویژه کودک، محصولات تخصصی کودک در مسجد و هیأت، فضاسازی، داستان و قصه، هیأت مادر و کودک، فرصت‌های تربیتی خانواده در هیأت و موکب، رسانه و فضای مجازی محورهای این فراخوان است.جوایز نفیس و ارزنده برای ۱۴ هیأت برگزیده در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان تا ۳۰ صفر مصادف با ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ فرصت دارند تا آثار خود را به سایت heyat.havayemadari.ir ارسال کنند.

نظر شما